معرفی فیلم و سریال, مقالات

جزئیات تازه از فیلم جدید گای ریچی

جزئیات تازه از فیلم جدید گای ریچی

فیلم جدید گای ریچی
جشنواره کن امسال بود که گای ریچی اعلام کرد قصد ساخت یک اثر جدید را دارد. اکنون در تازه ترین اخبار دنیای فیلم و سریال خبری منتشر شده است که از حضور چند تن از بازیگران نام آشنا در فیلم جدید گای ریچی خبر میدهد

تبلیغات

جزئیات تازه از فیلم جدید گای ریچی

جشنواره کن امسال بود که گای ریچی اعلام کرد قصد ساخت یک اثر جدید را دارد. اکنون در تازه ترین اخبار دنیای فیلم و سریال خبری منتشر شده است که از حضور چند تن از بازیگران نام آشنا در فیلم جدید گای ریچی خبر میدهد. این اثر تازه که هنوز عنوانی ندارد، یک اثر اکشن است و بازیگرانی چون هنری کویل، جیک جینهال و آیزا گونزالس در آن بازی میکنند.

هنوز جزئیات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است. اما در خلاصه آن آمده است داستان این فیلم درباره دو متخصص فرار با بازی جیک جینهال و هنری کویل است که قرار است به فرار و خروج یک مذاکره کننده با بازی آیزا گونزالس را فراهم کنند. طبق ساخته های قبلی این کارگردان، به نظر میرسد این فیلم نیز دارای صحنه های اکشن جالب و طنزهای شیک باشد.

گای ریچی به تازگی فیلم وزارت جنگ ناجوانمردانه با بازی هنری کویل و آیزا گونزالس را به اتمام رسانده است که قرار است در سال 2024 اکران شود. همچنین این کارگردان ماه گذشته فیلم پیمان با بازی جیک جینهال را روانه سینماها کرده است.

جزئیات تازه از فیلم جدید گای ریچی

مطالب مرتبط:
پوستر جدیدی از فیلم Oppenheimer منتشر شد
پیوستن بازیگر سریال THE BOYS به مورتال کامبت
اولین پوستر از اسپین آف سریال THE BOYS منتشر شد
پدرو پاسکال به فیلم گلادیاتور ۲ پیوست
انتشار تریلر جدید از فیلم Dune

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه در “جزئیات تازه از فیلم جدید گای ریچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه