خبر های تازه, مقالات

خبر خوش مسکنی مخبر به کارکنان دولت

خبر خوش مسکنی مخبر به کارکنان دولت

خبر خوش مسکنی مخبر به کارکنان دولت

تبلیغات

خبر خوش مسکنی مخبر به کارکنان دولت

محمد مخبر، معاون اول دولت سیزدهم اظهار کرد: کارکنان دولت با پیگیری هر وزارتخانه صاحب مسکن می‌شوند.

محمد مخبر روز شنبه در نشست شورای عالی مسکن در دیدار با وزرای راه وشهرسازی، نیرو، نفت و همچنین مسئولان مربوطه با تاکید بر اینکه وعده چهارمیلیون مسکن رئیس جمهور در دولت سیزدهم عملی خواهد شد. گفت : با برنامه ریزی های انجام‌شده. برای ساخت واحد مسکونی روش های مختلف تامین مالی مطابق با دهک درآمدی پیش بینی ده است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: باید میزان مسکن های مورد نیاز برای هر دهک و میزان تسهیلات پرداختی برای هر کدام از آنها مشخص‌شده و تمامی دستگاه های زیربط تلاش خود را در این خصوص کنند.

خبر خوش مسکنی مخبر به کارکنان دولت

همچنین مخبر در اشاره به طرح ساخت یک و نیم میلیون مسکن افزود که باید در زیر ساخت آنها به موضوع آب ، انرژی وحمل و نقل نیز توجه شود.

علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی هم در این جلسه با اشاره به روش های تامین مالی ساخت مسکن از جمله تسهیلات و روش های بانکی، فروش نفت، صندوق های ملی مسکن و  توسعه ملی، کمک مالکین و بازار سرمایه تاکید کرد: وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف با در اختیار دادن زمین می‌توانند از واجدین شرایط حمایت‌کنند و باید بسته تامین مالی دهک های درآمدی هر چه سریع تر نهایی‌شود.

براساس این گزارش، در این جلسه گزارشی از بسته تأمین مالی برای دهک های مختلف درآمدی، کل منابع مورد نیاز و جذب نقدینگی برای تولید چهار میلیون واحد مسکونی با کمک بخش خصوصی، سرمایه گذاری بانک ها و کمک های دولتی، برآورد پس انداز و رقم تسهیلات قابل پرداخت خانوار در دهک های مختلف درآمدی و برنامه های تأمین مالی مسکن برای دهک های کم درآمد و متوسط درآمد ارائه و مقرر شد این پیشنهادات بررسی و در جلسه هفته آتی نهایی شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *