خبر های تازه, مقالات

دیسکورد رفع فیلتر شد

دیسکورد رفع فیلتر شد

دیسکورد
دیسکورد یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای گیمر‌ها به‌حساب می‌آید که از سال ۲۰۱۵ آغاز به فعالیت کرد و نسخه پایدار آن هم سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار گرفت. این پلتفرم که گیمر‌ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر از آن استفاده می‌کنند و البته در این سال‌ها پیشرفت زیادی هم کرده و ابزار مختلفی به آن اضافه شده، ماهیانه چیزی حدود ۱۵۰ میلیون نفر کاربر دارد. 

تبلیغات

دیسکورد رفع فیلتر شد

دیسکورد یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌ها برای گیمر‌ها به‌حساب می‌آید که از سال ۲۰۱۵ آغاز به فعالیت کرد و نسخه پایدار آن هم سال ۲۰۱۹ در دسترس قرار گرفت.

دیسکورد یک نرم‌افزار برقراری تماس تلفنی در بستر شبکه برای سیستم عامل‌های ویندوز، آی‌اواس، اندروید، لینوکس و مک‌اواس و همچنین قابل اجرا در مرورگر وب است. این پلتفرم که گیمر‌ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر از آن استفاده می‌کنند و البته در این سال‌ها پیشرفت زیادی هم کرده و ابزار مختلفی به آن اضافه شده، ماهیانه چیزی حدود ۱۵۰ میلیون نفر کاربر دارد. 

دیسکورد طی سال‌های گذشته چندین بار در ایران از دسترس خارج و بعد رفع فیلتر شده است و آخرین بار از تقریبا سه ماه پیش بود که فیلتر شد. البته در این مدت روی برخی از اپراتور‌ها امکان دسترسی به این پلتفرم وجود داشت ولی به‌نظر می‌رسد که امروز شاهد رفع فیلتر آن روی اپراتور‌های بیش‌تری هستیم.

دیسکورد رفع فیلتر شد

مطالب مرتبط:

اکران سینمایی گسترده فیلم ترسناک وینی پو: خون و عسل

اخطار سازمان حمایت به خودروسازان: تا نیمه دوم بهمن‌ماه تعهدات معوق را تحویل دهید

اپل با تأیید مشکل نمایشگر آیفون 14 پرو، از انتشار به‌روزرسانی برای رفع آن خبر داد

صرفه جویی رانندگان تسلا در مصرف سوخت در سال 2022

واتساپ امکان بلاک کردن مخاطبان را فقط با یک ضربه فراهم می‌کند

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه