خبر های تازه, مقالات

زیان 121 میلیاردی باسلام در 6 ماهه نخست سال 1401

زیان 121 میلیاردی باسلام در 6 ماهه نخست سال 1401

باسلام
بررسی صورت‌های مالی صندوق پیشگام نشان می‌دهد، «باسلام» طی 6 ماه ابتدایی امسال با زیان خالص 121 میلیارد تومانی روبه رو شده است. جمع درآمدهای این شرکت برای بازه زمانی یاد شده، 8.2 میلیارد تومان گزارش شده است.

تبلیغات

زیان 121 میلیاردی باسلام در 6 ماهه نخست سال 1401

بررسی صورت‌های مالی صندوق پیشگام نشان می‌دهد، «باسلام» طی 6 ماه ابتدایی امسال با زیان خالص 121 میلیارد تومانی روبه رو شده است. جمع درآمدهای این شرکت برای بازه زمانی یاد شده، 8.2 میلیارد تومان گزارش شده است. شرکتی که ارزش حدوداً 1100 میلیارد تومانی دارد. گزارش صورت‌های ملی حسابرسی شده دوره شش ماهه این صندوق در کدال منتشر شده که در آن صورت‌های سود و زیان شرکت‌هایی که در آنها سرمایه‌گذاری کرده است، قرار دارد. باسلام یکی از همین شرکت‌هاست و آمارهای قابل توجهی از عملکرد آن منتشر شده است.

براساس این گزارش، «توسعه و تدبیر جوامع سلام» که با نام «باسلام» شناخته می‌شود طی شش ماه ابتدایی امسال درآمدی 8.2 میلیارد تومانی داشته است. این شرکت در مدت یاد شده 121 میلیارد تومان زیان ساخته است. این شرکت در سال 1400 نیز درآمدی 13.3 میلیارد تومانی داشته است که در 6 ماه سال جاری، توانسته بیش از 60 درصد از درآمد سال گذشته را محقق کنند.

زیان خالص باسلام در سال گذشته نیز 117 میلیارد تومان گزارش شده است. با توجه به تبلیغات گسترده این پلتفرم در صدا و سیما، بعید نیست صورت‌های مالی باسلام در 6 ماه دوم سال 1401 دستخوش تغییراتی قابل توجه شود و درآمد آن افزایش یابد. صندوق جسورانه رشد یکم پیشگام در حال حاضر در شرکت‌های نواندیشان گلشن سلامتی (با برند تجاری موتن رو)، شرکت فنی مهندسی مکانیک همراه آریا توسن (با برند تجاری همراه مکانیک)، شرکت توسعه و تدبیر جوامع سلام (با برند تجاری باسلام)، شرکت فن‌آوران یادگیری یاسان (با برند تجاری آکادمی یاسان)، شرکت بینش هوشمند نسل پیشرو (با برند تجاری یوآیدی)، شرکت همیار سریع پارس (با برند تجاری میاره)، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم (با برند تجاری بهترینو-ویترین)، شرکت بهان کیمیا آنزیم (با برند تجاری کیمیازیم) و نیلگون رنگدانه زنجان متعهد به سرمایه‌گذاری شده است که از مبلغ مورد تعهد تا شهریور ماه امسال، 82 میلیارد تومان پرداخت شده است.

زیان 121 میلیاردی باسلام در 6 ماهه نخست سال 1401

مطالب مرتبط:

گوگل پلی رفع فیلتر شد

دیسکورد رفع فیلتر شد

اکران سینمایی گسترده فیلم ترسناک وینی پو: خون و عسل

اخطار سازمان حمایت به خودروسازان: تا نیمه دوم بهمن‌ماه تعهدات معوق را تحویل دهید

اپل با تأیید مشکل نمایشگر آیفون 14 پرو، از انتشار به‌روزرسانی برای رفع آن خبر داد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه