معرفی فیلم و سریال, مقالات

سریال Stranger Things  محبوب ترین برنامه آنلاین در سال 2022

سریال Stranger Things

سریال Stranger Things  محبوب ترین برنامه آنلاین در سال 2022

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، محبوب‌ترین برنامه‌های سرویس‌های استریم در سال ۲۰۲۲ مشخص و معرفی شده‌اند. گروه نیلسن اعلام کرد که سریال Stranger Things پر بیننده‌ترین و محبوب‌ترین برنامه سال ۲۰۲۲ در شبکه‌های آنلاین بوده است. این سریال محبوب شبکه نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ بیش از ۵۲ میلیارد دقیقه تماشا شده که بزرگ‌ترین میزان تماشا یک سریال ازطریق سرویس‌های استریم از سال ۲۰۲۰ تاکنون بوده است که در آن سال سریال The Office ازطریق نتفلیکس بییش از ۵۷.۱ میلیارد دقیقه تماشا شده بود.

سریال Stranger Things به مدت ۱۹ هفته در بین ۱۰ سریال پر بیننده فهرست نیلسن بوده و تبدیل آن به محبوب‌ترین برنامه و سریال ۲۰۲۲ در شبکه‌های آنلاین خیلی اتفاق غیرمنتظره‌ای نبوده است. سریال NCIS نیز با بیش از ۳۸.۱ میلیارد دقیقه تماشا در رتبه دوم پر بیننده‌ترین برنامه سال و پر بیننده‌ترین برنامه غیر انحصاری و اورجینال یک شبکه در سال ۲۰۲۲ بوده است. همچنین سریال Ozark با بیش از ۳۱.۳ میلیارد دقیقه تماشا و سریال Wednesday با ۱۸.۶ میلیارد دقیقه تماشا در رتبه دوم و سوم پر بیننده‌ترین سریال‌های اورجینال در سال ۲۰۲۲ در سرویس‌های استریم بوده‌اند.

در بخش فیلم‌ها نیز انیمیشن Encanto با بیش از ۲۷.۴ میلیارد دقیقه تماشا محبوب‌ترین فیلم تماشا شده در سرویس‌های استریم در سال ۲۰۲۲ بوده است. در رتبه دوم انیمیشن Turning Red با بیش از ۱۱.۴ میلیارد دقیقه تماشا و انیمیشن Sing 2 با بیش از ۱۱.۳ میلیارد دقیقه تماشا در رتبه دوم و سوم این فهرست قرار دارند. فیلم The Adam Project با بیش از ۶.۱ میلیارد دقیقه تماشا پر بیننده‌ترین فیلم لایو اکشن در سال ۲۰۲۲ ازطریق شبکه‌های آنلاین بوده است.

سریال Stranger Things  محبوب ترین برنامه آنلاین در سال 2022

مطالب مرتبط:
سریال The Last of Us رسما برای فصل دوم تایید شد
کاهش 13 درصدی درآمد ایکس باکس
اینستاگرام از قابلیت جدید خود رونمایی کرد
شکایت وزارت دادگستری آمریکا از گوگل
قسمت بعدی بازی Metro با الهام از جنگ اوکراین ساخته خواهد شد

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، محبوب‌ترین برنامه‌های سرویس‌های استریم در سال ۲۰۲۲ مشخص و معرفی شده‌اند. گروه نیلسن اعلام کرد که سریال Stranger Things پر بیننده‌ترین و محبوب‌ترین برنامه سال ۲۰۲۲ در شبکه‌های آنلاین بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو