بازی, مقالات

شایعه : احتمال برگزاری رویداد State of Play تا پایان ماه جاری

State of Play

شایعه : احتمال برگزاری رویداد State of Play تا پایان ماه جاری

اگر از هواداران پلی استیشن و پیگیر اخبار مربوط به آن باشید، حتماً می‌دانید که چندی پیش جف گراب (jeff Grubb)، خبرنگار. و نویسنده‌ی مطرح دنیای بازی‌ها، چندی پیش خبر داده بود. که سونی برنامه دارد تا در آینده‌ای نزدیک، رویداد State of Play جدیدی با محوریت عناوین نه‌چندان بزرگ، برگزار کند. حال اما گراب دوباره بازگشته و با انتشار توییتی در صفحه‌ی شخصی خود، اعلام کرده است که این رویداد خیلی زودتر از آن‌چه که تصور می‌شود و تا پایان این ماه برگزار خواهد شد.

باتوجه به اینکه هدست واقعیت مجازی PS VR 2 در تاریخ 22 فوریه 2023 (3 اسفند 1401) عرضه خواهد شد، به‌نظر می‌رسد صحبت‌های گراب معقولانه و منطقی باشند چراکه سونی می‌تواند از فرصت باقی‌مانده استفاده کند و تا قبل از عرضه‌ی PS VR 2 یا مدت کوتاهی بعد از در دسترس قرار دادن آن، با برگزاری یک State of Play به تبلیغ بازی‌های این هدست واقعیت مجازی پرداخته و مشتریان بیشتری برای آن جذب کند؛ خصوصاً که گفته می‌شود این رویداد قرار نیست بازی‌های خیلی بزرگی جهت نمایش داشته باشد.

اگر تئوری بالا به واقعیت بپیوندد، شرکت سونی تقریباً یک هفته پیش از اجرای رویداد State of Play به‌صورت رسمی برگزاری آن را اعلام خواهد کرد و باتوجه به این که ماه فوریه روز 10 اسفند به پایان می‌رسد، می‌توان انتظار داشت که تا کم‌تر از 2 هفته‌ی دیگر شاهد فراخوان رسمی وب‌سایت پلی استیشن در این خصوص باشیم.

شایعه : احتمال برگزاری رویداد State of Play تا پایان ماه جاری

مطالب مرتبط:
ردیت هک شد
رویارویی جوئل و تامی در قسمت بعدی سریال The Last of Us
علاقه تروی بیکر به نقش آفرینی در The Last of Us Part 3
با واردات خودرو دست دوم از مناطق آزاد موافقت شد
اولین تریلر سریال Berlin منتشر شد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
اگر از هواداران پلی استیشن و پیگیر اخبار مربوط به آن باشید، حتماً می‌دانید که چندی پیش جف گراب (jeff Grubb)، خبرنگار و نویسنده‌ی مطرح دنیای بازی‌ها، چندی پیش خبر داده بود که سونی برنامه دارد تا در آینده‌ای نزدیک، رویداد State of Play جدیدی با محوریت عناوین نه‌چندان بزرگ، برگزار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو