خبر های تازه, مقالات

فناوری تشخیص تصادف آیفون باز هم دردسر ساز شد

قابلیت تشخیص تصادف آیفون

فناوری تشخیص تصادف آیفون باز هم دردسر ساز شد

اپل برای نسل جدید گوشی و اپل واچ های خود، قابلیتی تنطیم نموده است که میتواند در صورت بروز تصادف به صورت خودکار با اورژانس تماس بگیرد. این در حالی است که قابلیت تشخیص تصادف آیفون از زمان عرضه تاکنون با دردسرهایی هم مواجه بوده است. همچنین خبری منتشر شده که نشان میدهد به تازگی 71 نوتیفیکیشن تصادف از یک پیست اسکی به اورژانس ارسال شده است.

بنابر این خبر، مرکز اورژانس شهرستان سامیت میگوید که تاکنون 71 پیام تصادف دریافت کرده است که هیچ کدام از آنها مربوط به تصادف واقعی نبوده است. درواع توقف های ناگهانی اسکیت سواران و برخورد آنها با یکدیگر باعث شده تا آیفون به اشتباه این پیام را برای اورژانس ارسال کند.

مدیر وقت مرکز اورژانس شهرستان سامیت، میگوید، این تماس ها حجم بسیار زیادی از وقت و انرژی نیروها را میگیرد. همچنین درگیری نیروهای اورژانس با این پیام های غیرضروری میتواند موجب به خطر افتادن جان یک انسان دیگر شود. عملکرد قابلیت جدید آیفون به این صورت است که به صورت خودکار یک تماس با مراکز درمانی و ادراه پلیس برقرار میکند. سپس آنها با شخص مدنظر تماس میگیرند چنانچه پاسخی از سمت شخص دریافت نکنند، نیروهای اورژنس به صورت خودکار باید به محل حادثه اعزام شوند.

مدیر مرکز فوریتهای پزشکی همچنین افزود، امکان تشخیص پیام های واقعی تصادف از غیر واقعی وجود ندارد به همین دلیل نیروها باید به هر تماسی پاسخ بدهند تا روی جان هر شخصی ریسک نشود.

اپل در واکنش به سخنان کلانتر و مدیر مرکز فوریت های پزشکی، گفت که متوجه این ایرادات شده است و در تلاش است تا با انجام یک آپدیت جدید مشکل قابلیت تشخیص تصادف آیفون را رفع کند.

فناوری تشخیص تصادف آیفون باز هم دردسر ساز شد

مطالب مرتبط:

دانشمندان روش جدیدی برای درمان سرطان ریه پیدا کردند

نسخه جدید تلگرام دارای یک قابلیت ویژه خواهد بود

پایان فعالیت واتساپ روی گوشی های قدیمی

سهمیه بندی بنزین تغییری نخواهد کرد

ساخت احتمالی یک انیمه از سریال Stranger Things

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
اپل برای نسل جدید گوشی و اپل واچ های خود، قابلیتی تنطیم نموده است که میتواند در صورت بروز تصادف به صورت خودکار با اورژانس تماس بگیرد. این در حالی است که این قابلیت از زمان عرضه تاکنون با دردسرهایی هم مواجه بوده است. همچنین خبری منتشر شده که نشان میدهد به تازگی 71 نوتیفیکیشن تصادف از یک پیست اسکی به اورژانس ارسال شده است.

1 دیدگاه در “فناوری تشخیص تصادف آیفون باز هم دردسر ساز شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو