خبر های تازه, معرفی فیلم و سریال, مقالات

مدت زمان فیلم Oppenheimer مشخص شد

اوپنهایمر

مدت زمان فیلم Oppenheimer مشخص شد

طبق تازه ترین اخباری که در دنیای فیلم و سریال منتشر شده است، مدت زمان فیلم Oppenheimer ساخته کریستوفر نولان، سه ساعت خواهد بود که به نوعی طولانی ترین فیلم این کارگردان به شمار میرود. البته ممکن است این خبر برای طرفداران آثار نولان خبر ناخوشایندی نباشد زیر آنها به طولانی بودن آثار نولان عادت کرده اند. در سال ۲۰۱۲، شوالیه تاریکی برمی‌خیزد با ۱۶۴ دقیقه اکران شد. دو سال پس از آن، Interstellar با ۱۶۹ دقیقه از راه رسید و پروژه‌های شاخص دیگر کارگردان مانند Inception و Tenet به راحتی از مرز معمول ۲ ساعت عبور کردند.

البته Oppenheimer تنها فیلم طولانی سال جدید نیست و در فهرست فیلمهای سال 2023 نام آثار دیگری نیز به چشم میخورد. به عنوان مثال  John Wick: Chapter 4 با بازی کیانو ریوز با مدت ۱۶۹ دقیقه به نمایش درآمد و اوایل سال میلادی، بابیلون از دیمین شزل با ۱۸۹ دقیقه اکران شد. در اواخر سال ۲۰۲۲ نیز شاهد ۱۹۲ دقیقه Avatar: The Way of Water و ۱۶۱ دقیقه Black Panther: Wakanda Forever بودیم.

فیلم سینمایی Oppenheimer درباره جی.رابرت اوپنهایمر با بازی کیلین مورفی است که تاثیر مهمی در اختراع بمب اتم داشت.

از جمله بازیگرانی که در این فیم به ایفای نقش پرداخته اند میتوان به امیلی برانت، کیلین مورفی، گری اولدمن، رامی ملک، فلورانس پیو و رابرت دنی جونیور اشاره کرد. این فیلم قرار است در تاریخ 21 جولای برابر 30 تیر اکران شود.

مدت زمان فیلم Oppenheimer مشخص شد

مطالب مرتبط:
جاستین رویلند از اتهامات خود تبرئه شد
پخش فصل دوم مهمونی در عید ۱۴۰۲
گیرمو دل تورو یک فیلم جدید برای نتفلیکس میسازد
احتمال افزایش قیمت آیفون ۱۵ پرو
رد افزایش حقوق ۳۸ درصدی بازنشستگان

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
طبق تازه ترین اخباری که در دنیای فیلم و سریال منتشر شده است، مدت زمان فیلم Oppenheimer ساخته کریستوفر نولان، سه ساعت خواهد بود که به نوعی طولانی ترین فیلم این کارگردان به شمار میرود.

1 دیدگاه در “مدت زمان فیلم Oppenheimer مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو