معرفی فیلم و سریال, مقالات

مشخص شدن زمان انتشار سریال The Walking Dead

مشخص شدن زمان انتشار سریال The Walking Dead

The Walking Dead Dead City
بالاخره پس از مدتها انتظار زمان پخش اسپین آف سریال مردگان متحرک با نام The Walking Dead: Dead City  مشخص شد. برساس تازه ترین اخبار دنیای فیلم و تلویزیون این سریال قرار است اواخر تابستان سال میلادی جاری و از تاریخ 18 ژوئن برابر با 28 خرداد 1402 از شبکه AMC پخش شود.

تبلیغات

مشخص شدن زمان انتشار سریال The Walking Dead

بالاخره پس از مدتها انتظار زمان پخش اسپین آف سریال مردگان متحرک با نام The Walking Dead: Dead City مشخص شد. برساس تازه ترین اخبار دنیای فیلم و تلویزیون این سریال قرار است اواخر تابستان سال میلادی جاری و از تاریخ 18 ژوئن برابر با 28 خرداد 1402 از شبکه AMC پخش شود.

داستان این سریال، دو سال پس از قسمت آخر سریال The Walking Dead را دنبال میکند که دو شخصیت نیگان و مگی در یک دنیای پسا آخرزمانی باید بتوانند خود را نجات دهند. در این سریال علاوه بر جفری دین مورگان و لورن کوهن، گایوس چارلز، ماهینا ناپلئون، کارینا اورتیز و چارلی سولیس در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

الی جورنه، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی مردگان متحرک، شورانر سریال جدید خواهد بود و اسکات ام. گیمپل به همراه کوهن و مورگان تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال اسپین‌آف هستند. براساس اخباری که از این سریال منتشر شده است این سریال شش قسمت خواهد داشت و اولین قسمت آن مورخ 18 ژوئن پخش خواهد شد.

مشخص شدن زمان انتشار سریال The Walking Dead: Dead City

مطالب مرتبط:
اعتراض به افزایش حقوق کارگران
وزیر ارتباطات: سال ۱۴۰۱ قطعی اینترنت از قبل برنامه‌ریزی‌شده نداشتیم
تمدید سریال You برای فصل پنجم و پایانی
الدن رینگ برنده بهترین بازی سال شد
مدت زمان فیلم Oppenheimer مشخص شد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

2 دیدگاه در “مشخص شدن زمان انتشار سریال The Walking Dead

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه