خبر های تازه, مقالات

گرانی دوباره قیمت خودرو

گرانی دوباره قیمت خودرو

گرانی دوباره قیمت خودرو

تبلیغات

گرانی دوباره قیمت خودرو

گرانی دوباره قیمت خودرو های وارداتی

با توجه به برخی نوسانات در بازار خودرو ، میتوان به خوبی شاهد گران شدن قیمت خوردو های وارداتی در 24 ساعت گذشته بود. به طوری که قیمت خودروهای تویوتا موجود در بازار قیمت تویوتا C-HR تمام چرخ محرک مدل ۲۰۱۸ از ۲ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسیده‌است. قیمت تویوتا C-HR هیبرید مدل ۲۰۱۸ نیز در این مدت ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته‌است،این خودرو در حال حاضر ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

این افزایش قیمت‌ها در بین خودروهای رنو موجود در بازار نیز مشهود است. به طوری که قیمت رنو کولیوس مدل ۲۰۱۸ در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و این خودرو در حال حاضر ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است. قیمت رنو تالیسمان E۳ مدل ۲۰۱۸ نیز از ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده‌است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایشی‌شدن روند قیمت‌ها در این بازار است. به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۷۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۰ میلیون تومان رسید‌ه‌است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۱۸۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گرانتر و ۲۹۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده.

پژو پارس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۳۵۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۶۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای سمند نیز در این مدت گران شدند به طوری که سمند lx ef۷ مدل ۱۳۹۹ از ۳۰۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده،مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گرانتر شده‌و ۳۱۸ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

روند قیمت خودروهای دنا نیز در این مدت صعودی بوده است به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۸۲ میلیون تومان رسیده‌است.


نویسنده تیم تحریریه آوانو بخش خبری

گرانی دوباره قیمت خودرو

مطالب مرتبط:
اعتراض طراحان گرافیک به نشان جدید استاندارد
آنچه در رویداد اپل گذشت
تعطیلی سرویس استریم آپارات گیم
آرتمیس بار دیگر از رسیدن به ماه بازماند
رسیدن سهم انویدیا از بازار فروش کارت گرافیک به 80 در صد

از سراسر وب

آبگرمکن 4318 بوتان 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *