خبر های تازه, مقالات

گردش مالی حوزه تبلیغات در اینستاگرام به صفر رسیده است

گردش مالی حوزه تبلیغات در اینستاگرام به صفر رسیده است

گردش مالی حوزه تبلیغات در اینستاگرام به صفر رسیده است

براساس گزارشی که جریان ، یکی از پلترفم های تبلیغات در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است ، گردش مالی در حوزه اینستاگرام با کاهش 250 میلیاردی همراه بوده است. این در حالی است که این رقم در نیمه اول سال 1401 و قبل از شروع فیلترینگ اینستاگرام ، رقمی معادل 4 هزار میلیارد بود است.

اختلالات ایجاد شده در این پلتفرم همچنین موجب به وجود‌آمدن آسیب هایی جدی به کسب و کارها شده‌است. براساس آمار نت بلانکس ، حدود 1.5 میلیون دلار در ساعت ، هزینه خسارات وارد شده به کسب و کارهای اینترنتی فعال در این حوزه‌است. همچنین براساس اعلام انجمن تجارت الکترونیک تهران ، حدود 400 هزار کسب و کار فعال در این پلتفرم وجود دارد که در معرض نابودی قرار دارند.

همچنین براساس آنچه سازمان نظام صنغی رایانه ای تهران اعلام کرده است. حدود 47 درصد از شرکت های عضو این نطام ، بعد از قطعی اینترنت و فیلترشدن پلتفرم ها با کاهش 50 درصدی فروش مواجه شده‌اند. حال آنکه براساس گزارش سازمان نصر تهران حدود 50 تا 500 میلیون تومان تاکنون به این مشاغل خسارت وارد شده‌است.

در این مدت تعدادی از مجموعه‌های فعال در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار آنلاین به ارائه آمار و اطلاعاتی درباره زیان‌های ناشی از قطعی، مسدودیت و فیلترینگ پرداخته‌اند. تپ‌سل، شرکت فعال در حوزه تبلیغات آنلاین موبایل، در گزارش جدید خود از کاهش ۵۳ درصدی تبلیغات کمپین‌های تبلیغاتی از یک سو و ۳۹ درصد کاهش درآمد وب‌سایت‌های کوچک نمایش‌دهنده تبلیغات خبر داده‌است.

حلا باید به این آمار و ارقام ها ، گزارش تازه پلتفرم جریان را نیز اضافه کرد. براساس گزراش پلتفرم تبلیغاتی جریان ، بیش از 10 هزار صفحه در اینستاگرام وجود‌ دارد که به تبلیغات مشغول بوده اند و حالا گزارش مالی این صفحه ها به صفر رسیده است واین در حالی است که در یک ماه گذشته ، سقف گردش مالی این صفخات روزانه 10 میلیارد تومان برآورد شده بود.

از طرفی براساس گزارش و آمار تازه جریان ، یش زا 30 هزار کسب و کار اینترنتی نیز در این پلتفرم ها وجود دارد که اکنون با فیلترشدن آنها یکی از مهم ترین راه های بازاریابی خود که تبلیغات است را از دست داده اند.


نویسنده: تیم تحریریه آوانو بخش خبری

گردش مالی حوزه تبلیغات در اینستاگرام به صفر رسیده است

مطالب مرتبط:
بازار قدیم دزفول
رفع فیلتر شدن برخی از پیام رسان های خارجی
بهترین فیلم های درام خارجی
نقد و بررسی کتاب کیمیاگر
دلهره آور ترین بازی های کامپیوتری

از سراسر وب

آبگرمکن 3020 ایران شرق 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو