معرفی فیلم و سریال, مقالات

گیرمو دل تورو از ساخت انیمیشن بعدی خود خبر داد

انیمیشن بعدی گیرمو دل تورو

گیرمو دل تورو از ساخت انیمیشن بعدی خود خبر داد

گیرمو دل تورو طی مصاحبه‌ی جدیدی که با نشریه‌ی تلگراف انجام داد از پروژه‌های سینمایی آینده‌اش که در دست ساخت هستند خبر داد. انیمیشن بعدی گیرمو دل تورو قرار است یک استاپ موشن اقتباسی باشد. پس از انتشار پینوکیو و شگفت‌زده‌شدن بینندگان و منتقدان با آن، حال گیرمو دل تورو قرار است استاپ موشنی دیگر با اقتباس از داستان غول مدفون (The Buried Giant) نوشته‌ی کازوئو ایشی‌گورو را کارگردانی کند.

رمان «غول مدفون» داستان زن و شوهری به نام اکسل و بئاتریس را دنبال می‌کند که در پی خاطراتی مبهم به دنبال پسر گشمده خود راهی سفر می‌شوند. سفری پرماجرا که در نهایت به برملاشدن یک راز بزرگ ختم می‌شود. گرچه مدت زمان زیادی تا اکران انیمیشن بعدی دل تورو باقی مانده اما از همین لحظه می‌توان حدس زد که این عنوان سینمایی قرار است در جذب تماشاگران و منتقدان بسیار موفق عمل کند. همچنین از آن‌جایی که دنیس کلی؛ نویسنده‌ی کاربلدی که تا به حال موفق به دریافت جوایز متعددی شده قرار است همکار دل تورو در به نمایش کشیدن رمان ایشی‌گورو باشد انتظارها را برای این انیمیشن بالا می‌‎برد.

گیرمو دل تورو از ساخت انیمیشن بعدی خود خبر داد

مطالب مرتبط:
احتمال واگذاری حقوق سری Tomb Raider به آمازون
افزایش بینندگان قسمت سوم سریال The Last of Us
جزئیات تازه از فیلم The Batman2 منتشر شد
بازی Star Wars Jedi: Survivor تاخیر خورد
برادرزاده مایکل جکسون نقش او را در یک فیلم بازی میکند

گیرمو دل تورو طی مصاحبه‌ی جدیدی که با نشریه‌ی تلگراف انجام داد از پروژه‌های سینمایی آینده‌اش که در دست ساخت هستند خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو