معرفی فیلم و سریال, مقالات

اولین پوستر از اسپین آف سریال THE BOYS منتشر شد

سریال Gen V

اولین پوستر از اسپین آف سریال THE BOYS منتشر شد

پرایم ویدیو به تازگی پوستری منتشر کرده است که مربوط به سریال Gen V، اسپین آف سریال THE BOYS است.

با اینکه تریلری که در گذشته این شرکت از این سریال منتشر کرده بود، تماما پر از خشونت و خون بود، اما پوستر تازه ای که از این سریال منتشر شده است، حاوی تصویر یکی از شخصیت های اصلی فیلم و به نوعی ابرقهرمان جدید در این سریال است. این شخصیت که پاتریک شواتزنگر نقش آن را بازی میکند، پسر طلایی نام دارد و قدرت گرمای هسته زمین را دارا است. همانگونه که در پوستر این سریال نیز مشخص است این شخصیت در مرکز این پوستر قرار گرفته و پشت سر او نشان دانشگاه گودولکین به چشم میخورد.

پوستر فصل اول سریال Gen V
پوستر فصل اول سریال Gen V

این سریال که در سال ۲۰۲۳ از سرویس آمازون پرایم ویدئو پخش می‌شود مخاطبین را به کالج Godolkin می‌برد؛ رشد، بلوغ و حدود اخلاقی ابر انسان‌ها را به چالش می‌کشد و در عین حال شاهد بازگشت برخی از شخصیت‌های The Boys مثل A-Train و Ashley نیز در آن خواهیم بود. البته که همانند مجموعه اصلی «پسران»، Gen V نیز روی خشونت شدید و حجم زیادی از خون و خونریزی تمرکز می‌کند. همچنین در توضیحات سریال به این نکته اشاره شده که بخشی از آن به کالج این شخصیت‌ها می‌پردازد و بخشی دیگر، مشابه Hunger Games خواهد بود.

مدتی پیش صفحه‌ی رسمی توییتر این سریال اعلام کرد طرفداران می‌توانند در سال ۲۰۲۳ منتظر این عنوان تلویزیونی باشند. با این حال فعلا تاریخ پخش به صورت رسمی اعلام نشده ولی از آنجایی که گفته می‌شود فصل اول Gen V روسای پرایم ویدیو را شگفت‌زده کرده و فیلمنامه‌ی فصل دوم از همین لحظه در حال نگارش است، می‌توان حدس زیاد دیگر زمان زیادی تا پخش این سریال باقی نمانده است.

علاوه بر شوارتزنگر، جز سینکلر، شلی کان، شان پتریک توماس و مدی فیلیپس از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. گفتنی است که Gen V توسط استودیوی سونی پیکجرز و آمازون با همکاری Kripke Enterprises توسعه پیدا می‌کند.

Michele Fazekas و Tara Butters به عنوان شورانر و تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر فعالیت می‌کنند و Eric Kripke درکنار Seth Rogan نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار این دو نفر حضور خواهند داشت.

اولین پوستر از اسپین آف سریال THE BOYS منتشر شد

مطالب مرتبط:
به پایان رسیدن فیلم برداری فصل ۴ سریال The Boys
پدرو پاسکال به فیلم گلادیاتور ۲ پیوست
پیوستن ستاره سریال Stranger Things به فیلم گلادیاتور 2
انتشار اولین تریلر از فصل سوم The Witcher
واکنش جی کی رولینگ نسبت به حواشی سریال Harry Potter

پرایم ویدیو به تازگی پوستری منتشر کرده است که مربوط به سریال Gen V، اسپین آف سریال THE BOYS است.

2 دیدگاه در “اولین پوستر از اسپین آف سریال THE BOYS منتشر شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو