راهنمای خرید, مقالات

اسپری کارواش بدون آب

اسپری کارواش خشک

اسپری کارواش بدون آب

نور خورشید یکی از بزرگترین خطرات برای رنگ بدنه ماشین است. این موضوع میتواند آسیب های بسیار مانند آفتاب سوختگی، رنگ رفتگی و… برای بدنه ماشین به همراه داشته باشد. یکی از بهترین ابزارها و لوازمی که میتوان به کمک آن از رنگ بدنه ماشین محافظت کرد، اسپری کارواش بدون آب است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این وسیله مهم و کاربردی برای هر ماشین دوستی بیشتر آشنا کنیم.

خرید تجهیزات نگهداری و نظافت خودرو

معرفی اسپری کارواش خشک

اسپری کارواش نانو، بدون نیاز به آب بوده و میتواند به تنهایی مورد استفاده قرار گیرد. این کارواش بدون آب، به سرعت تمامی آلودگی ها مانند گرد و غبار، فضله پردگان، آثار رد انگشت، باران و … را پاک میکند. این محصول نه تنها هیچ گونه لک و اثری از خود به جا باقی نمیگذارد، بلکه آفتاب سوختگی و لکه های سفید بدنه خودرو را نیز از بین میبرد. این محلول همچنین یک لایه محافظتی روی بدنه خودرو ایجاد میکند که از بدنه خودرو در برابر نور خورشید محافظت میکند.

نحوه استفاده از اسپری کارواش نانو

اسپری کارواش بدون آب

فرمولاسیون این اسپری غیرشیمیایی بوده و کاملا با محیط زیست سازگار است. برای استفاده از این اسپری، ابتدا مقداری از اسپری را روی بدنه خودرو اسپری کنید. سپس با یک دستمال نخی و نرم، آلودگی ها را به یک جهت پاک کنید. برای اثرگذاری بهتر اسپری، میتوانید از دستمال های میکروفایبر استفاده نمایید.

قبل از مصرف اسپری را حتما تکان دهید. همچنین بهتر است به دور از نور خورشید نگهداری شود.

از طرفی برای اثرگذاری بهتر، زمانی که ماشین گرم است یا زیر نور مستقیم خورشید قرار دارد، از آن استفاده نکنید.

برای صرفه جویی در اسپری کارواش نانو، بهتر ابتدا با یک دستمال، گرد و غبار روی بدنه را پاک کنید.

مزایای استفاده از اسپری کارواش بدون آب

موثر در پاک کردن اثرات و لکه های قوی مانند باران، سفیدک و…

محافظت کننده از بدنه خودرو در برابر نور خورشید

براق کننده بدنه خودرو

استفاده آسان

بدون نیاز به شستشو

عملکرد فوری

معطر

بدون حساسیت پوستی

بدون آسیب رساندن به بدنه ماشین

سازگار با محیط زیست

به صرفه از نظر مالی و انرژی

بدون نیاز به نیروی متخصص

اسپری کارواش بدون آب نانو

معایب استفاده از کارواش بدون آب

در قسمت قبلی شما را با چند نمونه از مزایای استفاده از اسپری کارواش بدون آب آشنا کردیم. اما بد نیست بدانید که کارواش بدون آب، در کنار تمامی مزایایی که دارد از معایبی نیز برخوردار است. از جمله معایب این اسپری خشک میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1- برای تمییز کردن بدنه خودرو نیاز به یک دستمال خاص دارد.
2- دستمال باید بعد از هر بار شستشو به خوبی شسته شود.

قیمت اسپری کارواش نانو

یکی از مزایای مهم اسپری خشک، قیمت به صرفه و پایین آن است. اما از طرفی تاثیرگذاری اسپری و مرغوبیت آن نیز یکی از دلایل مهمی است که در قیمت آن تاثیر بسیاری دارد. هرچه اسپری از مرغوبیت بیشتری برخوردار باشد، به طبع قیمت بالاتری نیز دارد. همچنین اگر ماشین بزرگتری داشته باشید، باید از اسپری های بیشتری نیز استفاده کنید. با این وجود میتوان گفت، به طور میانگین، قیمت یک اسپری کارواش بدون آب در بازار حدود 50 تا 200 هزار تومان است.

مطالب مرتبط:
راهنمای خرید مخزن تصفیه آب
دستگاه تصفیه آب آکوا جوی
راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری
قطعات اجاق گاز
راهنمای خرید رادیاتور

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نور خورشید یکی از بزرگترین خطرات برای رنگ بدنه ماشین است. این موضوع میتواند آسیب های بسیار مانند آفتاب سوختگی، رنگ رفتگی و... برای بدنه ماشین به همراه داشته باشد. یکی از بهترین ابزارها و لوازمی که میتوان به کمک آن از رنگ بدنه ماشین محافظت کرد، اسپری کارواش بدون آب است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این وسیله مهم و کاربردی برای هر ماشین دوستی بیشتر آشنا کنیم.

2 دیدگاه در “اسپری کارواش بدون آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو