راهنمای خرید, رپورتاژ اگهی, مقالات

اسپری انژکتور شوی

اسپری انژکتور شو

اسپری انژکتور شوی

یکی از بهترین و قدرتمندترین لوازم برای تمیز کردن انژکتور ماشین، اسپری انژکتور شوی است. سیستم سوخت رسانی یکی از قطعات مهم ماشین است که به مرور دچار آلودگی میگردد. بروز آلودگی و تمیز نکردن به موقع و صحیح آن میتواند فرآیند احتراق در آن را با مشکل مواجه کند و در نهایت قدرت و شتاب خودرو را کاهش میدهد. در بازار وسایل و ابزارهای مختلفی وجود دارد که میتوانید برای شستشوی انژکتور استفاده کرد که از جمله کاربردی ترین و مهمترین آنها میتوان به اسپری انژکتور شو اشاره کرد. در ادامه با کاربردها و مزایای این اسپری بیشتر آشنا خواهیم شد.

کاربرد اسپری انژکتور شوی

روش های مختلفی برای تمیز کردن انژکتور ماشین وجود دارد. از طرفی در سالهای گذشته ابزارهای متعدد و کاربردی برای نظافت این قسمت به بازار عرضه شده است. از جمله مهمترین و کاربردی ترین آنها میتوان به اسپری انژکتور شوی اشاره کرد. اسپری انژکتور شوی برای پاک کردن و از بین بردن کربن های سوخته داخل دریچه گاز و روی شمع ماشین ها استفاده می شود. این کربن های اضافی اگر از سیستم سوخت رسانی خودرو پاک نشوند و از بین نروند میتوانند به تدریج عملکرد و راندمان خودرو را کم کند.

کاربرد اسپری انژکتور شو

نحوه استفاده از اسپری انژکتور شوی

استفاده از اسپری انژکتور شوی بسیار آسان است. تنها کافی قبل از مصرف، مقداری از دوده ها را با یک دستمال تمیز ، پاک کنید. سپس از فاصله 10 الی 15 سانتی متری روی دوده ها اسپری کنید. کمی صبر کنید. سپس به کمک یک دستمال تمیز، دوده ها را پاک کنید. برای عملکرد بهتر اسپری، بهتر است هر 3 ماه یکبار این کار را تکرار کنید. توجه کنید که معتبر و باکیفیت بودن اسپری، اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا استفاده کردن از اسپری های نامرغوب میتواند ضرر و آسیب های بسیاری برای ماسین به همراه داشته باشد.

اسپری انژکتورشو

مزایای استفاده از اسپری انژکتور شوی

همانگونه که اشاره کردیم، اسپری انژکتور شوی دارای مزیت های بسیار مهمی است که از جمله آن به بالا بردن راندمان کیفی و سلامت خودرو می توان اشاره کرد. در ادامه به برخی از مزایای این اسپری میپردازیم با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

1- جلوگیری از آلودگی محیط زیست

زمانی که فرآیند احتراق در خودرو به درستی انجام پذیرد، ناخودآگاه مصرف سوخت نیز بهبود قابل توجهی خواهد داشت. بنابراین اگر ماشین خود را به آزمون های معاینه فنی ببرید، مشاهده خواهید کرد که خودرو شما هیچ مشکلی بابت تولید آلاینده ها نخواهد داشت.

2- کاهش مصرف سوخت

زمانی که فرآیند سوخت و احتراق درستی نداشته باشید. ماشین به سوخت و بنزین بیشتری نیاز دارد تا بتواند حرکت کند. در نتیجه شما مصرف سوخت شما افزایش میابد. این در حالی است که با استفاده از اسپری انژکتور شوی ، شمع ها و دریچه خودرو خود را تمیز کنید، مصرف سوخت شما نیز کاهش قابل قبولی خواهد داشت.

3- جلوگیری از لرزش موتور یا توقف ناگهانی

جلوگیری از توقف ناگهانی و لرزش موتور از دیگر مزایای استفاده از اسپری انژکتور شوی و تمیز بودن انژکتورهای خودور است. زمانی که انژکتورها و سوزن های خودرو را تمیز میکنید، سوخت بین سیلندرها به صورت مساوی تقسیم میشود. همین موضوع باعث میشود تا دور موتور پایین نیاید و لرزش ناگهانی یا توقف ماشین نیز از بین برود.

انژکتور شو

قیمت اسپری انژکتور شوی در بازار

تنوع بالای شرکت و مدل اسپری در بازار باعث شده تا این ابزارها قیمت های متعدد و مختلفی داشته باشند. از طرفی کیفیت و مقدار حجم نیز تاثیر بسزایی در قیمت دارد. اما به صورت کلی میتوان گفت قیمت یک اسپری انژکتور شوی باکیفیت بین 50 تا 100 هزار تومان است.

خرید اسپری انژکتور شوی

با بررسی انواع اسپری های موجود در بازار برای شستشوی انژکتور متوجه می‌شویم که برندهای مختلف این محصول را با استانداردهای گوناگون روانه بازار می‌کنند. یک اسپری انژکتور شوی خودرو باید بتواند آلودگی، چربی و رسوبات موجود در انژکتور و سوزن های آن را به بهترین شکل برطرف کند. علاوه بر این، استفاده از اسپری انژکتور شوی می تواند برای جلوگیری از یخ زدگی موتور بسیار موثر باشد. فروش اسپری انژکتور شوی به واسطه کیفیت و مزایای بسیار بالایی که دارد، امروزه به شکل قابل توجهی با افزایش همراه شده است. چنانچه قصد خرید این اسپری را دارید، سعی کنید از استاندارد تولید آن اطمینان به دست آورید.

برای جستجوی بیشتر اسپری انژکتور شوی را در گوگل سرچ کنید

مطالب مرتبط:
اسپری کارواش خشک
قطعات اجاق گاز
سیستم آیونایز چیست و چگونه عمل میکند؟
راهنمای خرید مخزن تصفیه آب
دستگاه تصفیه آب آکوا جوی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
یکی از بهترین و قدرتمندترین لوازم برای تمییز کردن انژکتور ماشین، اسپری انژکتور شو است. انژکتور یکی از قطعات مهم ماشین است که به مرور دچار آلودگی میگردد. بروز آلودگی و تمییز نکردن به موقع و صحیح آن میتواند فرآیند احتراق در آن را با مشکل مواجه کند و در نهایت قدرت و شتاب خودرو را کاهش میدهد. در بازار وسایل و ابزارهای مختلفی وجود دارد که میتوانید برای شستشوی انژکتور استفاده کرد که از جمله کاربردی ترین و مهمترین آنها میتوان به اسپری انژکتور شو اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو