راهنمای خرید, راهنمای خرید تجهیزات دستگاه تصفیه آب, راهنمای خرید تصفیه آب, مقالات

نقد و بررسی تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لیلیوم

تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لیلیوم

نقد و بررسی تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لیلیوم

تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لیلیوم ، یکی از بهترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های تصفیه آب شرکت آکواجوی است. این شرکت که در زمینه تولید دستگاه‌های تصفیه آب فعالیت دارد، توانسته با تولید و ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب اسمزمعکوسی، سهم بسیاری در سلامت آب و بدن داشته باشد. در ادامه با مجله آوانو همراه باشید تا شما را با مشخصات فنی، روش کار، نوع فیلترها و هرآنچه که برای خرید این دستگاه باید بدانید، آشنا کنیم.

خرید آنلاین تصفیه آب آکواجوی لیلیوم از نمایندگی رسمی

مشخصات فنی و طراحی بدنه دستگاه تصفیه آب لیلیوم

اولین قابلیت جذاب فنی که در تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لیلیوم به چشم می‌خورد، بدنه کیسی مانند این دستگاه است که باعث شده تمامی اجزا مانند پمپ، آداپتور و فیلترها درون آن قرار بگیرد. همچنین قابلیت مهم این بدنه باعث شده تا علاوه بر فضاهای زیر سینک، برای روی کابینت نیز مناسب باشد. ابعاد این دستگاه 40 * 40 * 25 سانتی متر بوده و با روش اسمزمعکوس، عمل فیلتراسیون را انجام می‌دهد. تعداد فیلترهای این دستگاه ۵ عدد بوده که می‌تواند روزانه حداکثر تا 7 لیتر را پشتیبانی کند.

نوع فیلترهای این دستگاه اینلاین‌بوده که همین موضوع نیز باعث بالارفتن کیفیت و سلامت آب تصفیه شده توسط این دستگاه شده‌است. این دستگاه ساخت کشور تایوان بوده و به لحاظ برقی نیز، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پمپ دستگاه لیلیوم، تایوانی بوده که از بهترین و مرغوب‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است. آداپتور این دستگاه نیز ساخت تایوان بوده و با ولتاژ 220 ولت برق شهری، کار می‌کند.

این دستگاه تصفیه آب همچنین دارای اتصالات باکیفیت و QC می‌باشد که جزو محصولات باکیفیت بازار محسوب می‌شوند. اتصالاتی مانند سوئیچ فشار بالا و فشار پایین که وظیفه حفاظت از پمپ دستگاه را دارند. نکته و مزیت مهم دیگر در این دستگاه وجود پمپ قوی و مناسب برای فشار کم است‌که باعث‌شده در مناطقی که فشار آب آن‌ها پایین است نیز بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

برای این دستگاه به صورت فابریک، مخزن آب طراحی نشده است اما می‌توانید به صورت جداگانه، برای آن مخزن تهیه کرده و حجم آب دستگاه را تا 8 لیتر افزایش دهید.

نوع فیلترهای دستگاه تصفیه آب لیلیوم

همانگونه که در قسمت قبلی نیز به آن اشاره کردیم، نوع فیلترهای این دستگاه، اینلاین است. فیتلرهای اینلاین به دلیل نوع طراحی خاصی که دارند، زمان تعویض، با فیلتر جدید جایگزین می‌شوند. درواقع برخلاف فیلترهای کارتریجی و معمولی موجود در بازار، که شما تنها فیلتر دورن محفظه را تعویض می‌کنید، ‌در این نوع فیلتر ‌شما تمامی محفظه را تعویض می‌کنید و با فیلتر جدید جایگزین می‌کنید. همین موضوع نیز باعث‌شده تا به لحاظ سلامتی فیلترهای اینلاین، مناسب‌تر باشند. البته توجه داشته‌باشید که شکل و نوع طراحی خاص این فیلترها باعث شده تا نسبت به سایر فیلترها از قیمت بالاتری نیز برخوردار باشند.

فیلترهای اینلاین،نیازی به اتصالات خاصی ندارند و به صورت فیتینگی در دستگاه نصب می‌شوند. همچنین این فیلترها نسبت به فیتلرهای کاتریجی راحت‌تر تعویض می‌شوند که این موضوع نیز خود یک مزیت مهم برای آن‌ها به شمار می‌آید.

سیستم فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب لیلیوم

نوع عملکرد تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لیلیوم ، به صورت اسمزمعکوس بوده که می‌تواند آب را تا 0.0001 میکرون تصفیه کند. فیلترهای این دستگاه همانگونه که اشاره کردیم، از مدل اینلاین هستند که جزو بهترین نمونه‌های بازار به حساب می‌آیند. درواقع آب با ورود به فیلترهای این دستگاه،

مرحله یــــک
فیلتر الیافی 5 میکرون

در اولین مرحله با فیلتر الیافی مرحله اول برخورد می‌کند. این فیلتر دارای منافذ 5 میکرون بوده که می‌تواند تمامی آلاینده‌های درشت آب مانند شن، ماسه، زنگ زدگی‌های لوله آب و … را پاکسازی کند.

مرحله دوم
فیلتر کربن فعال

درمرحله دوم، آب با یک فیلتر کربنی برخورد می‌کند. این فیلتر که از کربن UDF تولید شده که درواقع از پوسته نارگیل طبیعی ساخته شده است. این فیلتر تمامی گازهای شیمیایی مانند کلر، گازهای شیمیایی مانند سموم مایع کشاورزی و … را از آب پاک می‌کند. همچنین این فیلتر، بوی نامطبوع و مواد آلی را از آب پاک می‌کند.

مرحله ســـــوم
فیلتر الیافی 1 میکرون

در مرحله سوم، مانند مرحله اول یک فیلتر الیافی قرار دارد. این فیلتر، برخلاف فیلتر اول، دارای منافذ ریز 1 میکرون می‌باشد که این فیلتر تمام مواد و ذرات درشت و ریز تا سقف 1 میکرون را از آب حذف می‌کند. درواقع در پایان این سه مرحله، تمامی آلاینده‌های درشت و مواد شیمیایی از آب حذف می‌شوند و تنها مواد سخت مانند رسوبات درون آب باقی می‌ماند.

مرحله چــــهارم
فیلتر اسمز معکوس

اصلی‌ترین مرحله در دستگاه تصفیه آب لیلیوم، عبور از فیلتر ممبران است. درواقع فیتلر ممبران یکی از اصلی‌ترین فیلترها در دستگاه‌هایی هستند که با فناوری اسمزمعکوسی کار می‌کنند. این فیلتر توانایی حذف ذرات معلق را تا 0.0001 میکرون دارد. این فیلتر از یک غشای نیمه تراوا تولید شده که می‌تواند تمامی آلاینده‌های شیمیایی و سنگین آب مانند نیترات، کلسیم، پتاسیم، سدیم و… را از آب پاک کرده و یک آب با سختی مناسب به شما تحویل دهد. ممبران دستگاه تصفیه آب لیلیوم، برند آکواجوی بوده و ساخت تایوان می‌باشد که یکی از مرغوب‌ترین نوع فیلترهای ممبران در بازار است که می‌تواند تا 95 درصد تمامی آلاینده‌های آب را پاک کند.

مرحله پنـــجم
فیلتر کربن نهایی

فیلتر مرحله آخر نیز، فیلتر کربن نهایی است. این فیلتر، از جنس کربن بوده و وظیفه حذف بوی نامطوع آب را برعهده دارد.زمان تعویض فیلترهای این دستگاه، مختلف می‌باشد. فیلترهای مرحله اول، دوم، سوم باید هر 6 ماه یکبار تعویض شوند. فیلتر مرحله چهارم یا ممبران، 2 سال یکبار و فیلتر مرحله آخر یا کربن نهایی نیز 1 ساله تعویض می‌شوند.

لوازم جانبی

دستگاه‌های تصفیه آب آکواجوی، یکی از کامل‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب در بازار هستند. از طرفی، درون بسته بندی این دستگاه‌ها، تمامی اتصالات نصب وجود دارد. درون بسته بندی هر دستگاه لیلیوم، یک عدد دستگاه تصفیه آب لیلیوم ، شیلنگ برای نصب، شیر ورودی، اتصالات نصب مانند سه راهی، دفترچه راهنما و کارت گارانتی و فیلتر ممبران آکواجوی وجود دارد.

قیمت

دستگاه‌های تصفیه آب خانگی لیلیوم، به دلیل تایوانی بوده، از قیمت نسبتا بالایی در بازار برخوردار هستند. البته نباید فراموش کرد که این دستگاه‌ها، در کنار قیمت بالا، از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. همین دلیل نیز باعث شده تا در کنار قیمت بالا، بسیار در بین مشتریان تصفیه آب، پرطرفدار باشد.

گارانتی

این دستگاه، سه سال گارانتی بی قید و شرط شرکتی و ده سال خدمات پس از فروش دارد. که از زمان نصب برای مشتری فعال می‌گردد.

خرید

فروشندگان بسیاری در بازار، چه فضای فیزیکی و چه فضای مجازی فعال هستند که فروش تصفیه آب لیلیوم را انجام می‌دهند. با این حال، نباید فراموش کرد که زمان خرید باید به معتبر بودن فروشنده دقت کرد و دستگاه را حتما از یک شخض معتبر خریداری کرد که نمایندگی شرکت آکواجوی را نیز داشته باشد. فروشگاه هایپرمشاغل، با دارا بودن سال‌ها فعالیت در زمینه فروش تصفیه آب و همچنین دارا بودن 15 سال نماینده شرکت آکواجوی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید دستگاه تصفیه آب لیلیوم به شمار می‌آید.

کلیک کنید : خرید آنلاین تصفیه آب لیلیوم از نمایندگی رسمی

سوالات متداول

آیا دستگاه تصفیه آب لیلیوم تایوانی است؟

بله این دستگاه ساخت تایوان بوده و به صورت وارداتی وارد کشور می‌شود.

آیا فیلترهای دستگاه تصفیه آب قابل تعویض هستند؟

نه تنها فیلترهای دستگاه لیلیوم، بلکه فیلترهای تمامی دستگاه‌ها، باید سر زمان خود تعویض شوند. اما با این حا، فیلترهای دستگاه تصفیه آب لیلیوم، اینلاین هستند و تعویض کردن آن‌ها راحت است.

آیا دستگاه تصفیه آب لیلیوم گارانتی دارد؟

بله این دستگاه سه سال ضمانت قطعات و دستگاه و ده سال خدمات پس از فروش دارد. 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لیلیوم ، یکی از بهترین و پرطرفدارترین دستگاه‌های تصفیه آب شرکت آکواجوی است. این شرکت که در زمینه تولید دستگاه‌های تصفیه آب فعالیت دارد، توانسته با تولید و ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب اسمزمعکوسی، سهم بسیاری در سلامت آب و بدن داشته باشد. در ادامه با مجله آوانو همراه باشید تا شما را با مشخصات فنی، روش کار، نوع فیلترها و هرآنچه که برای خرید این دستگاه باید بدانید، آشنا کنیم.

1 دیدگاه در “نقد و بررسی تصفیه آب خانگی آکواجوی مدل لیلیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو