راهنمای خرید, مقالات

معرفی محصولات صفرشویی خودرو برند ECO 1

محصولات صفرشویی خودرو برند ECO 1

معرفی محصولات صفرشویی خودرو برند ECO 1

شرکت اکو وان کار خود را در سال 1385 آغاز کرد. این شرکت در زمینه تولید اسپری و مواد مصرفی کارواش ها فعالیت دارد. نکته برجسته در زمینه محصولات این شرکت، کیفیت بالا و فرمولاسیون قوی است که در تولید این محصولات به کار رفته است. و باعث شده تا این محصولات از سایر محصولات موجود در بازار متمایز باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین و پرطرفدارترین محصولات صفرشویی خودرو برند ECO1 بیشتر آشنا کنیم.

محصولات صفرشویی خودرو برند ECO 1

اسپری شیشه شو ECO 1

اسپری-شیشیه-شوی-ECO1-300x300

شیشه ها یکی از مهمترین بخش های خودور هستند. اگر لکه یا خط و خش داشته باشند، ممکن است باعث از دست دادن دید راننده یا حتی تصادف نیز بشوند. از همین رو بهتر است همیشه برای تمیز کردن شیشه های خودرو خود، یک شیشه شو باکیفیت و مناسب در ماشین خود داشته باشید. اسپری شیشه شو ECO 1 یکی از باکیفیت ترین و پرطرفدارترین محصولات برند ECO 1 است. این محصول پس از اسپری خشک ، موتور شوی و اسپری لاستیک و داشبور وارد بازار شد. حجم این اسپری 600 میلی لیتر بوده و دارای رنگ بنفش است.

مزایای استفاده از اسپری شیشه شو ECO 1

مقرون به صرفه و دارای قیمت بسیار پایین

مناسب برای تمامی سطوح شیشه ای

مناسب برای پاک کردن لکه های قدیمی و لکه های سخت مانند چربی

روش استفاده از اسپری شیشه شو ECO 1

طریقه استفاده از این اسپری بسیار راحت و آسان است. تنها کافی است مقداری از اسپری را روی بدنه مورد نظر اسپری کرده و با یک دستمال تمییز و بدون آلودگی سطح آن را پاک کنید. بهتر است قبل از استفاده از اسپری، گرد و غبار روی سطوح را با یک دستمال بگیرید.

اسپری مرطوب کننده داشبورد ECO 1

اسپری-براق-کننده-داشبورد-ECO-1

قطعا براق و درخشندگی داشبورد و پنل ماشین میتواند تاثیر بسزایی در افزایش جذابیت و تمییزی ماشین شما داشته باشد. بنابراین بهتر است برای درخشندگی بهتر داشبورد ماشین از اسپری مرطوب کننده داشبورد ECO 1 استفاده نمایید. این اسپری دارای حجم 600 میلی لیتر بوده و رنگی صورتی دارد.

مزایای استفاده از اسپری مرطوب کننده داشبورد ECO 1

براق کنندگی سطوح خودرو

جلوگیری از ترک و آسیب های نور خورشید به بدنه

تشکیل یک لایه نانو رروی بدنه که از گرد و غبار روی آن جلوگیری میکند

روش استفاده از اسپری مرطوب کننده داشبورد ECO 1

ابتدا با یک دستمال خشک و تمییز روی سطح مورد نظر را پاک نموده و سپس مقداری از اسپری را روی داشبورد اسپری کنید. در نهایت با یک دستمال نرم یا نانو روی داشبورد را پاک کنید.

اسپری واکس لاستیک و داشبورد ECO 1

اسپری واکس لاستیک و داشبورد

برای افرادی که به نظافت ماشین و خودرو خود اهمیت زیادی میدهند و برای آن اهمیت بسیاری قائل هستند، اسپری های دو منظوره که دو کارآیی متفاوت و مختلف داشته باشند. میتوانند اسپری هایی محبوب و کاربردی به حاسب بیایند. واکس لاستیک و داشبورد ECO 1، یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات صفرشویی خودرو برند ECO1 است که در حجم 600 میلی لیتر برای استفاده کاربران تولید و ارائه شده است.

مزایای استفاده از اسپری واکس لاستیک و داشبورد ECO 1

مناسب در از بین بردن خش های داشبورد و ترک های لاستیک

ضد گرد و غبار برای سطوح مختلف

کیفیت بسیار بالا در برابر قیمت

براق کننده بی نظیر لاستیک

اسپری موتور شوی ECO 1

اسپری موتور شوی

موتور ماشین یکی از قطعات مهم و ضروری است که تمییزی آن میتواند تاثیر بسزایی در کیفیت و بازدهی ماشین داشته باشد. تمییزی موتور یکی از عواملی است که میتوانید به کمک آن سوخت و ساز ماشین را کنترل کرده و بهترین بازدهی از آن را داشته باشید. اسپری موتور شوی ECO 1 یکی از بهترین و کاربردی ترین ابزارهایی است که میتوانید برای شستشوی موتور ماشین از آن استفاده کنید.

مزایای استفاده از اسپری موتور شوی ECO 1

از بین برنده چربی های قدیمی

چربی شوی قوی

بدون خوردگی قطعات خودرو

مواد عاری از هرگونه اسید می باشد

روش استفاده از اسپری موتور شوی ECO 1

استفاده از اسپری موتورشوی اکو بسیار ساده است. تنها کافیست اسپری را به سطح مورد نظر بپاشیم و تمامی درز ها را با محتویات موتورشوی آغشته کنیم. توجه داشته باشید که موتور خودرو حد اقل ده دقیقه قبل از استفاده9 از اسپری خاموش باشد تا موتور خنک شود. بگذارید موتور کاملا سرد شود. اینکار باعث بالا رفتن کیفیت شستشو می شود. محلول را روی قسمت های مختلف موتور اسپری کنید، پنج دقیقه صبر کنید و بعد بوسیله برس و دستمال مناسب قسمت های مختلف را تمیز کنید. و در آخر با فشار آب شستشو دهید. دقت شود آب به سنسورها و دینام تماس پیدا نکند.

اسپری کارواش بدون آب ECO 1

اسپری کارواش بدون آب

اسپری کارواش بدون آب اکو وان هم تمیزکننده است، هم براق کننده و هم محافظ رنگ بدنه خودرو در برابر نور خورشید و همچنین مانع مات شدن رنگ خودرو می شود که به مرور زمان به دلیل استفاده از مواد شوینده رایج به وجود می آید. قابلیت آبگریزی، محافظت از بدنه ماشین در برابر اشعه خورشید، صیغلی کردن سطح خودرو و قیمت به صرفه و مناسب آن از مهمترین عواملی است که باعث شده تا این اسپری یکی از بهترین محصولات صفرشویی خودرو برند ECO1 در بازار به شمار بیاید.

مزایای استفاده از اسپری کارواش بدون آب ECO 1

صرفه‌جویی در مصرف آب

کاهش هزینه ها

استفاده آسان

کاهش زمان شستشو

افزایش بازدهی

روش استفاده از اسپری کارواش بدون آب ECO 1

طبق اصول اوليه شستشوي هر خودرو، قسمت های مختلف خودرو بايد از بالاترین نقطه به سمت پايين شسته شوند. به کمک اسپری کردن محلول مخصوص شستشو به آرامی با استفاده از یک پارچه میکروفیبر تمیز و خشک تمام قسمت‌های اتومبیل را تمیز کنید. این شیوه برای اتومبیل‌هایی که گل و لای خشک و ضخیم ندارند، به خوبی عمل می‌کند.

اسپری جرم گیر ECO 1

اسپری جرم گیر صندلی خودرو

اسپری جرم گیر ECO 1 با فرمول ویژه برای  لایه برداری سریع و حلال قوی انواع جرم و گرد از سطح روکش صندلی ها و قسمتهای نمدی داخل خودرو  و هرگونه روغن و گریس که با شست و شو در کارواش قابل تمیز شدن نیست،کاریرد دارد. از ویژگی منحصر بفرد ان فرمول سریع تمیزکننده است که باعث عدم اسیب به پارچه و چرم میشود.

مزایای استفاده از اسپری جرم گیر ECO 1

تمیز کنندگی فوق العاده

استفاده شده از فرمولاسیون بی نظیر

روش استفاده از اسپری جرم گیر ECO 1

ابتدا محصول را از فاصله 20 سانتی متری روی سطح مورد نظر اسپری کنید. سپس 40 تا 60 ثانیه صبر کنید آلودگی ها را داخل خود حل کند. در نهایت نیز با یک دستمال آاودگی های حل شده در فوم را به خوبی تمیز نمایید.

معرفی محصولات صفرشویی خودرو برند ECO 1

مطالب مرتبط:
اسپری انژکتور شو
اسپری کارواش بدون آب
مزایای استفاده از اسپری نانو
راهنمای خرید مخزن تصفیه آب
دستگاه تصفیه آب آکوا جوی

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
شرکت اکو وان کار خود را در سال 1385 آغاز کرد. این شرکت در زمینه تولید اسپری و مواد مصرفی کارواش ها فعالیت دارد. نکته برجسته در زمینه محصولات این شرکت، کیفیت بالا و فرمولاسیون قوی است که در تولید این محصولات به کار رفته است. و باعث شده تا این محصولات از سایر محصولات موجود در بازار متمایز باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین و پرطرفدارترین محصولات صفرشویی خودرو برند ECO1 بیشتر آشنا کنیم.

1 دیدگاه در “معرفی محصولات صفرشویی خودرو برند ECO 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو