معرفی فیلم و سریال, مقالات

ساخت احتمالی یک انیمه از سریال Stranger Things

سریال Stranger Things

ساخت احتمالی یک انیمه از سریال Stranger Things

طبق اخباری که به تازگی در دنیای فیلم و سینما منتشر شده است.، فصل پنجم سریال Stranger Things در حال ساخت است. این فصل قرار است آخرین فصل این سریال محبوب نیز باشد. از طرفی مدتی است که خبرهایی به گوش میرسد که سازندگان این سریال به فکر ساخت یک اسپین آف از این سریال نیز میباشند. حالا در تازه ترین خبری که منتشر شده است.، ممکن است، یک انیمه از سریال Stranger Things ساخته شود.

اولین شایعه از ساخته شدن.انیمه از سریال چیزهای عجیب و غریب، در سال 2021 به گوش رسید. البته اکنون نیز اطلاعات زیادی از این موضوع منتشر نشده است. داستان انیمه سریال Stranger Things که Stranger Things Tokyo نام دارد.، هنوز در مراحل ابتدایی تولید است و داستان دو برادر دوقلوی عاشق بازی های رایانه ای را تعریف میکند. که با یک دنیای وارونه در دهه 80 میلادی روبه رو میشوند.

اگرچه منبع دیگری خبر ساخت این انیمه را تایید نکرده است. با این حال مشخص نیست که این انیمه در واقع اسپین آف سریال چیزهای عجیب و غریب است. یا ی انیمه مجزا از سریال است. با این وجود طبق صحبت‌های نتفلیکس، اسپین آف سریال چیزهای عجیب و غریب یک لایواکشن است. که طبق بازی های یارانه ای ساخته میشود.

سازندگان پیش از این وعده روایت داستان‌های بیشتر در مکان‌های دیگر از دنیای سریال Stranger Things را داده بودند. که حتی ایده اولیه سریال تمرکز اتفاقات هر فصل در یک مکان و دوره متفاوت بوده است. در هر حال انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال چیزهای عجیب و غریب در طول سال ۲۰۲۳ آغاز شود. و درنهایت فصل پایانی این سریال در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

 

ساخت احتمالی یک انیمه از سریال Stranger Things

مطالب مرتبط:

بهترین فیلم های وودی آلن

تریلر تازه ای از انیمیشن مرد عنکبوتی 2 منتشر شد

1 دیدگاه در “ساخت احتمالی یک انیمه از سریال Stranger Things

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو