بازی, مقالات

قسمت بعدی بازی Metro با الهام از جنگ اوکراین ساخته خواهد شد

بازی Metro

قسمت بعدی بازی Metro با الهام از جنگ اوکراین ساخته خواهد شد

استودیوی 4A Games، سازنده‌ی سری بازی‌ Metro، به تازگی گفته که بازی بعدی آن‌ها وقتی آماده خواهد شد که آن‌ها آماده‌ی استفاده از تمام عشق و علاقه، مهارت و تلاش اعضای استودیو باشند.

4A Games به تازگی گزارشی را در مورد پروژه‌های آینده‌ی خود منتشر کرده و به طرفداران اطمینان داده که این بازی‌ها هنوز در دست توسعه هستند. با این حال حمله‌ی روسیه به اوکران کار را برای این استودیو دشوارتر کرده است. اول از همه باید گفت که بازی بعدی Metro که توسعه‌ی آن در سال 2020 تایید شد از جنگ اوکراین تاثیر پذیرفته است.

این بازی مهم‌ترین چیز برای استودیوی 4A Games است، اما این استودیو می‌خواهد تا انتظارات را هم با توجه به شرایط استودیوی کیف در حد معقول نگه دارد. در حال حاضر هیچ خبر دیگری در مورد پروژه‌های دیگر این استودیو در دسترس نیست و اهداف آن‌ها در رابطه با این پروژه‌ها مثل سابق باقی مانده است.

بازی Metro بعدی برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و پلتفرم PC در دست توسعه است. این بازی قرار است با موتور از نو طراحی شده‌ی 4A Engine ساخته شود تا از تمام قدرت و فناوری کنسول‌های جدید بهره‌برداری کند. مثل بازی‌های قبلی این بازی هم یک اثر تک‌نفره و داستان‌محور خواهد بود.

استودیوی 4A Games هم‌چنین مشغول کار روی یک بازی چندنفره در جهان Metro هست. با این حال این بازی تیم توسعه‌ی متفاوتی از بازی تک‌نفره خواهد داشت. در ماه‌های آتی منتظر اطلاعات بیشتر در این مورد باشید.

قسمت بعدی بازی Metro با الهام از جنگ اوکراین ساخته خواهد شد

مطالب مرتبط:
اینترنت بدون فیلتر برای اساتید فعال می‌شود
رکوردشکنی قسمت دوم سریال The Last of Us
نامزدهای اسکار 2023 اعلام شد
ایستراگ جالب از آنچارتد در قسمت دوم The Last Of Us
اتحادیه اروپا چند شرکت ایرانی فعال در حوزه فناوری را تحریم کرد

استودیوی 4A Games، سازنده‌ی سری بازی‌های Metro، به تازگی گفته که بازی بعدی آن‌ها وقتی آماده خواهد شد که آن‌ها آماده‌ی استفاده از تمام عشق و علاقه، مهارت و تلاش اعضای استودیو باشند.

1 دیدگاه در “قسمت بعدی بازی Metro با الهام از جنگ اوکراین ساخته خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو