راهنمای خرید

هنگام خرید پکیج به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید پکیج به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تبلیغات

هنگام خرید پکیج به چه نکاتی باید توجه کرد؟

پکیج های دیواری یکی از مهم ترین وسایل گرمایشی هستند که امروزه از آنها برای گرم نگه داشتن منازل استفاده میشود. پکیج ها دارای برندها و اندازه های مختلفی هستند. اما نکات مهمی وجود دارد که با رعایت آنها میتوان بهترین انتخاب را داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نکات مهم زمان خرید پکیج آشنا کنیم.

مزیت استفاده از پکیج دیواری

اشغال فضای محدود از مهم ترین مزایای پکیج های دیواری می باشد که باعث می شود فضای زیادی را اشغال نکند.مستقل برای هر واحد مسکونی از دیگر مزایای پکیج های دیواری می باشند.از دیگر مزایای پکیج های دیواری صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. این محصول با توجه به مصارف و قابلیت های بالای آن دارای مصرف انرژی پایینی است.دسترسی آسان از دیگر مزایای این پکیج ها می باشد و به راحتی می توان آن را در بازار خریداری کرد.این پکیج ها بی نیاز به عایق کاری بوده و از این رو دارای دردسر کم تری در هنگام نصب می باشد.با توجه به کیفیت بالای ساخت این دستگاه احتمال بروز خرابی در این دستگاه پایین بوده و از این رو باعث کاهش هزینه تعمیرات خواهند شد.تامین فوری آب گرم مصرفی از مزیت های دیگر پکیج دیواری می باشد. که این ویژگی باعث می شود شما به راحتی به آب گرم دسترسی داشته باشید.شما در هر زمان با استفاده از این دستگاه می توانید آب گرم داشته و هیچ مشکلی در تامین آن نخواهید داشت. کارکرد آرام و بی صدا یکی از مزیت های مهم این دستگاه می باشد.

نکات مهم خرید پکیج دیواری

1- متراژ و فضا را حتما در نظر بگیرید

توجه به متراژ منزل یا محیطی که قصد پکیج را در آن دارید، مهم ترین و اولین نکته زمان خرید است. زیرا برای هر محیطی با هر متراژی ، پکیج هایی با توان گرمایشی مختلف نیاز است به عنوان مثال ، برای محیط هایی با متراژ 150 متر مربع ، یک پکیج دیواری با توان 26 کیلو وات میتواند مناسب باشد و برای محیط هایی بزرگتر باید از پکیج هایی با توان گرمایش بیشتر استفاده کرد. از طرفی هر منطقه جغرافیایی متفاوت است. بنابراین باید حتی به میزان طبقات ، ارتفاع آن از دریا و حجم چگالی هم باید توجه کنید.

2- جنس و نوع دودکش

نکته مهم دیگر ، توجه به دودکش است. جنس و نوع دودکش میتواند در خرید پکیج بسیار مهم باشد. به عنوان مثال اگر قسمت افقی دودکش کمتر از 30 سانتی متر باشد ، باید از پکیج های بدون فن استفاده کنید. البته امروزه شرکت هایی تولیدی بیشتر پکیج هایی با سیستم فن دودکش تولید میکنند تا آسیبی و خطری ایجاد نشود.

3- نوع مبدل حرارتی

برای خرید پکیج حتما باید نوع مبدل حرارتی آن را تعیین کنید. اگر برای محیط هایی که سیستم گرمایش از کف یا فن کوئل دارند ، قصد خرید پکیج دارید. استفاده از پکیج های قوی تر مناسب تر است.

4- تعیین میزان آب گرم مصرفی ساختمان

میزان آب گرمی که شما استفاده میکنید ، نیز از نکات مهم در خرید یک پکیج دیواری محسوب میوشد. اگر میزان مصرفی آب شما بالا است. طبیعتا باید از پکیج های مخزن دار استفاده کنید.

5- میزان حرارتی که نیاز دارید

توجه به میزان حرارتی که لازم دارید هم از دیگر نکات مهم هنگام خرید پکیج است. به عنوان مثال اگر منزل شما زیاد بزرگ نیست ، یک پکیج دیواری هم برای شما مناسب است و دوام بسیار بالایی دارد. درحالی ککه برای خانه های بزرگتر ، باید از پکیج های زمینی استفاده شود.

6- پکیج های دارای خطا نمایی

این نوع از پکیج ها دارای قابلیت عیب نمایی اتوماتیک بوده و با نشان دادن ارور یا یک کد خاص میتواند مشکل را شناسایی و اعلام کند. شخص میتواند با باز کردن دفترچه راهنما ، به سراغ کد اعلام شده برود و مشکل را پیدا و عیب نمایی کند.

7- هد پمپ سیرکولاسیون

یکی از عواملی که میتوان باعث افت فشار در پکیج شود، مسیر لوله کشی پکیج است. سیستم هد پمپ سیرکولاسیون میتواند این افت فشار را کاهش میدهد. از طرفی نوع لوله دودکش نیز هم تاثیر مستقیمی در افت فشار دارد. لوله هایی با انعطاف پذری بالا ، میتواند باعث کاهش این افت فشار شود.

8- خدمات پس از فروش

یکی از نکات مهم زمان خرید پکیج ، توجه به خدمات پس از فروش شرکت تولید کننده پکیج و نمایندگی است. پکیج باید حتما 2 الی 3 سال ضمانت نامه شرکتی داشته باشد. بهتر است برای مطمئن تر شدن از دارا بودن خدمات و گارانتی ، آن را از مراکز معتیر نمایندگی خریداری کنید.

9- رسوب زدایی پکیج

وجود املاح و رسوب زیاد در آب میتواند طول عمر پکیج شما را کاهش داده و باعث بروز مشکلاتی برای پکیج شما شود. از این رو حتما زمان خرید پکیج ، توجه کنید که پکیج ، به سیستم ضد رسوب مجهز باشد. اگر این امکان وجود نداشت میتوانید از رسوب گیر های مختص به پکیج برای حذف رسوبات آب استفاده کنید.هنگام خرید پکیج به چه نکاتی باید توجه کرد؟مطالب مرتبط:

معرفی آبگرمکن بوتان 4318

مر مفید فیلتر تصفیه آب چقدر است ؟

نشانه های تشخیص فیلتر تصفیه آب مرغوب

مزایای استفاده از اسپری نانو

فیلتر ممبران چیست

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسنفدانه