معرفی فیلم و سریال, مقالات

 سریال Wednesday برای فصل دوم توسط نتفلیکس تمدید شد

سریال Wednesday

 سریال Wednesday برای فصل دوم توسط نتفلیکس تمدید شد

در تازه ترین اخبار دنیای فیلم وسینما، به تازگی خبری منتشر شده است که خبر از تمدید فصل دوم  سریال Wednesday توسط نتفلیکس خبر میدهد. این خبر توسط نتفلیکس و تیم سازنده تایید شده و به نظر میرسد که خط پایانی بر شایعه انتقال این سریال به شبکه آزماون باشد. همچنین شورانرهای فصل قبل در فصل جدید این سریال نیز حضور دارند.

آن‌ها وعده دادند که در فصل دوم این سریال شاهد ماجراجویی‌های بیشتر ونزدی آدامز در جهان ترسناک و عجیب نورمور و برملا کردن رازهای بیشتر آن خواهیم بود. در هر حال اطلاعاتی از زمان پخش فصل دوم سریال Wednesday در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که مراحل نوشتن فیلمنامه فصل دوم این سریال در جریان است. هالیوودریپورتر می‌گوید فصل اول سریال ونزدی که ماه گذشته از نتفلیکس پخش شد، حالا پس از سریال بازی مرکب و فصل چهارم سریال Stranger Things به سومین سریال پر بیننده تاریخ شبکه نتفلیکس تبدیل شده است.

طبق آمار منتشر شده، مشترکان نتفلیکس بیش از ۱.۲۳۷ میلیارد ساعت به تماشا سریال Wednesday در ۲۸ روز اول پخش آن پرداخته‌اند. تیم برتون به‌عنوان تهیه‌کننده و کارگردان در فصل اول سریال ونزدی حضور داشته و او ۴ قسمت از فصل اول این سریال را کارگردانی کرده است. بااین‌حال هنوز بازگشت یا عدم بازگشت تیم برتون به‌عنوان کارگردان در فصل دوم سریال Wednesday مشخص نیست و نتفلیکس یا تیم سازندگان اشاره‌ای به این موضوع نکرده‌اند.

جنا اورتگا در نقش ونزدی آدامز، کاترین زتا جونز در نقش مورتیشیا آدامز، لوئیس گازمن در نقش نقش گومز آدامز، کریستینا ریچی، گوئندولین کریستی، ریکی لیندهوم، جیمی مک‌شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موسی مصطفی، اما میرز، نائومی جی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینس وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Wednesday حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 سریال Wednesday برای فصل دوم توسط نتفلیکس تمدید شد

مطالب مرتبط:

ستاد ملی کرونا اعلام کرد افراد بالای 18 سال باید مجدد واکسیناسیون شوند

مشکل جدید در دوربین های گوشی پیکسل7

آسیاتک از افزایش درآمد خود در آذرماه خبر داد

بنیاد ملی نخبگان : بیش از 2700 نخبه به ایران بازگشته اند

قرص کرونا دانشمندان چینی، در آزمایش ها موفق عمل کرد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو