معرفی فیلم و سریال, مقالات

علاقه تروی بیکر به نقش آفرینی در The Last of Us Part 3

تروی بیکر

علاقه تروی بیکر به نقش آفرینی در The Last of Us Part 3

تروی بیکر (Troy Baker)، بازیگر نقش Joel در سری The Last of Us، گفته. که قطعا به بازگشت به این نقش در صورت ساخته شدن. The Last of Us Part 3 علاقه دارد.

با توجه به محبوبیت کنونی نام The Last of Us به خاطر اقتباس فوق‌العاده. موفق HBO از آن، برای بسیاری این سوال پیش آمده. که آیا استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) برای ساخت یک بازی سوم به این سری باز خواهد گشت یا خیر. اینکه آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر مشخص نیست،. اما در صورت چراغ سبز گرفتن. The Last of Us Part 3، تروی بیکر قطعا. برای بازی در نقش Joel آماده خواهد بود.

اخیرا در پادکست Last of Pods از تروی بیکر پرسیده شده. که آیا به نقش‌آفرینی دوباره در نقش Joel علاقه خواهد داشت یا خیر. بیکر در پاسخ به این سوال گفت که نمی‌داند. ناتی داگ کی به سراغ ساخت این پروژه خواهد رفت، اما در صورت ساخته شدن. آن قطعا به بازگشت به نقش Joel علاقه‌مند خواهد بود.

ساخت بازی The Last of Us Part 3

این طور که به نظر می‌رسد بازی The Last of Us Part 3 کاملا می‌تواند بخشی از برنامه‌های ناتی داگ باشد. رئیس این استودیو یعنی نیل دراکمن به تازگی گفته. که در صورت داشتن. یک ایده‌ی جذاب برای داستان، قطعا به ساخت یک دنباله علاقه دارد. او دو سال پیش هم گفت که یک چارچوب داستانی. برای Part 3 همین حالا هم آماده است. چندی پیش هم دراکمن گفت. که این سری داستان بیشتری برای گفتن دارد.

شایعات اخیر خبر از در دست توسعه بودن. The Last of Us Part 3 می‌دهند،. با این حال دراکمن به طرفداران گفته. که خیلی به شایعات اعتماد نکنند. در حال حاضر ناتی داگ مشغول کار روی یک پروژه‌ی چندنفره از سری The Last of Us است. این استودیو مدعی شده. که این پروژه جاه‌طلبانه‌ترین بازی آن‌ها است.

علاقه تروی بیکر به نقش آفرینی در The Last of Us Part 3

مطالب مرتبط:
نقد و بررسی قسمت چهارم سریال The Last of Us : « لطفا دستم را بگیر»
با واردات خودرو دست دوم از مناطق آزاد موافقت شد
اولین تریلر سریال Berlin منتشر شد
خودرو در بورس کالا ماندگار شد
ادامه رکورد شکنی های سریال The Last of Us

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تروی بیکر (Troy Baker)، بازیگر نقش Joel در سری The Last of Us، گفته که قطعا به بازگشت به این نقش در صورت ساخته شدن The Last of Us Part 3 علاقه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو