خبر های تازه, مقالات

نسخه جدید تلگرام دارای یک قابلیت ویژه خواهد بود

تلگرام

نسخه جدید تلگرام دارای یک قابلیت ویژه خواهد بود

طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، نسخه جدید تلگرام، دارای، قابلیت های جدیدی خواهد بود. طبق آخرین اطلاعاتی که از این خبر منتشر شده است، یکی از مهم ترین ویژگیهای این پیام رسان، قابلیت مخفی کردن تعداد اعضای گروه ها ( برای گروه های بالای 100 نفر) است. بنابراین، برطبق این قابلیت، تنها مدیران گروه ها قادر به مشاهده لیست کامل اعضای گروه ها هستند.

یکی دیگر از مهم ترین قابلیت هایی که به این پیام رسان افزوده شده است، امکان پاک کردن حافظ و کش چت های شخصی و گروه ها و کانال ها به صورت جداگانه است همچنین این قابلیت وجود دارد که میتوانید به صورت جداگانه از پاک شدن تاریخچه و کش گفتگوها و کانال ها و گروه های خود جلوگیری کنید.

قابلیت دیگر این پیام رسان که در نسخه آزمایشی معرفی شده است. امکان ساخت آواتارهای جداگانه برای افرادی است که به آواتارهای اصلی دسترسی ندارند. همچنین با این قابلیت میتوانید برای مخاطبینی که عکس ندارند به صورت موقت یا دائم آواتار مورد نظر خود را آپلود کنید.

ویرایشگر رسانه‌ی تلگرام نیز در نسخه‌های بعدی آن به‌روزرسانی خواهد شد و ویژگی‌هایی مثل امکان ایجاد اسپویلر برای عکس‌ها و فیلم‌ها دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

علاوه‌براین، امکان ارسال عکس‌های فشرده‌نشده به دسکتاپ تلگرام با ابعاد ۲۵۶۰ پیکسل و بزرگ‌تر فعال خواهد شد. درحال‌حاضر فقط امکان ارسال تصاویری با ابعاد ۱۲۸۰ پیکسل در نسخه‌ی دسکتاپ این پیام‌رسان وجود دارد.

 

نسخه جدید تلگرام دارای یک قابلیت ویژه خواهد بود

مطالب مرتبط:

پایان فعالیت واتساپ روی گوشی های قدیمی

سهمیه بندی بنزین تغییری نخواهد کرد

ساخت احتمالی یک انیمه از سریال Stranger Things

اینستاگرام قابلیت های جدید خود را معرفی کرد

نماینده مجلس : مدیریت پلتفرم ها باید دست حکومت باشد

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه در “نسخه جدید تلگرام دارای یک قابلیت ویژه خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو