راهنمای خرید, مقالات

راه های از بین بردن خط و خش ماشین

خط و خش ماشین

راه های از بین بردن خط و خش ماشین

خط و خش روی بدنه ماشین از جمله موضوعات ناراحت کننده ای است که میتواند به دلایل گوناگونی رخ دهد. از طرفی پاک کردن و از بین بردن آنها ممکن است به همین راحتی نباشد و نیاز باشد از پولیش خودرو استفاده کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با برخی از بهترین راه های از بین بردن خط  و خش ماشین آشنا کنیم.

انواع خش های بدنه ماشین

خط و خش ماشین

قبل از اینکه به سراغ راه های از بین بردن خط و خش ماشین برویم. بهتر است در ابتدا با انواع این خط و خش ها آشنا شویم. به طرو کلی خط و خش های روی بدنه ماشین به دو دسته کلی تقسیم میشوند.

دسته اول خط و خش های عمیق هستند. این نوع خط و خش ها، ممکن است علاوه بر آسیب به رنگ ماشین، به بدنه فلزی و پنل اصلی آن نیز آسیب وارد کرده باشند. از این رو بهتر است، آن را به یک رنگکار بسپرید.

دسته دوم خط و خش های بدنه خودرو، خط هایی هستند که جزئی بوده و عمق بسیار زیادی ندارند. این خط ها به این دلیل که عمق بسیار زیادی ندارند و به بدنه اصلی نیز آسیب نرسانده اند، قابلیت ترمیم حتی در منزل را نیز دارند. در ادامه شما را با بهترین روش های پاک کردن خط و خش از روی بدنه ماشین بیشتر آشنا میکنیم.

راه های از بین بردن خط و خش ماشین

استفاده از خمیر دندان برای رفع خط و خش ماشین

خط و خش ماشین

اولین روش برای از بین بردن خط و خش ماشین، استفاده از خمیر دندان است. خمیردندان هایی با قابلیت سفید کنندگی بالا، بهترین نوع خمیردندان برای استفاده هستند. برای این کار بهتر است ابتدا کمی از خمیردندان را روی یک دستمال نانو بریزید سپس به صورت دورانی، روی خط بکشید تا آن را پاک کند. توجه کنید که خمیردندان را به صورت مستقیم روی بدنه ماشین و محل مورد نظر استفاده نکنید. زیرا ممکن است باعث آسیب بیشتر به بدنه ماشین شود.

پس از اینکه کارتان تمام شد، محل مورد نظر را با آب بشویید. برای این کار ابتدا با شیلنگ، خمیردندان های باقی مانده را پاک کنید. سپس با استفاده از یک عدد دستمال میکرو فایبر، محل مورد نظر را خشک کنید. این روند را آنقدر تکرار کنید تا هیچ خمیردندانی روی بدنه باقی نماند.

استفاده از چسب برزنتی برای رفع خط و خش ماشین

چسب های برزنتی یکی دیگر از روش هایی است که میتوانید برای رفع خط و خش ماشین خود استفاده کنید. این چسب ها، به دلیل پوشش سریع و استفاده ساده و آسانی که دارند، میتوانند بسیار کاربردی باشند. البته باید به این نکته نیز دقت کنید که این چسب ها کاملا موقتی هستند، و در اسرع وقت باید برای رفع خط و خش ماشین، راهکار دیگری پیدا کنید.

چسب های برزنتی، در رنگ های مختلف برای هر رنگ ماشین در بازار موجود هستند.

استفاده از قلم خشگیر برای رفع خط و خش ماشین

خط و خش ماشین

یکی از بهترین روشهایی که میتوانید برای از بین بردن خط و خش ماشین از آنها استفاده کنید، استفاده از قلم خشگیر است. این قلم ها مانند یک غلط گیر عمل میکنند و در رنگ های متنوعی نیز در بازار موجود هستند. از طرفی به دلیل قیمت پایین و استفاده ساده و راحتی که دارند، میتوانند بسیار کاربردی نیز باشند. توجه کنید که حدود 12 ساعت طول میکشد تا رنگ بدنه کاملا خشک شود بنابراین در این ساعت اصلا به رنگ بدنه دست نزنید.

استفاده از ابرهای خشگیر مجیک برای رفع خط و خش ماشین

یکی دگیر از بهترین ابزارهایی که میتوانید برای ار بین بردن خط و خش ماشین از آنها استفاده کنید، ابرهای مجیک هستند. ابرهای خشگیر مجیک، در کنار قیمت بسیار پایین و به صرفه ای که دارند، برای از بین بردن خط و خش های جزئی روی بدنه ماشین کاملا مناسب هستند. این ابرها همچنین استفاده کاملا ساده ای دارند. تنها کافی است، مقداری از ابر را نمدار کرده و سپس آن را به صورت دورانی روی بدنه مورد نظر بکشید. پس از آن محل ابر کشیده شده را پولیش کنید.

چرا ابر مجیک بهترین روش برای رفع خط و خش روی ماشین است؟

در قسمت های قبلی راه های بسیاری را معرفی کردیم که میتوانید برای از بین بردن خط و خش روی بدنه از آنها استفاده کنید. اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید، قابل برگشت بودن خط و خش بعد از پوشاندن و از طرفی کاربردی نبودن روش است. درواقع ممکن است برای مدت کوتاهی خط و خش پوشانده شود. اما پس از مدت کوتاهی ممکن است دوباره خط خود را نشان دهد. از طرفی ممکن است فرد نحوه درست استفاده را نداند و برعکس به بدنه ماشین اسیب بیشتری وارد کند.

ابرهای مجیک، با قیمت مناسب و کاملا کاربردی تهیه شده اند که همین موضوع باعث شده تا بهترین روش برای از بین بدن خط و خش بدنه ماشین به حساب بیایند.

خرید ابر خشگیر مجیک

خرید ابر مجیک باکیفیت یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرد. بی کیفیت بودن ابر میتواند علاوه بر اینکه تاثیر چندانی نداشته باشد، باعث آسیب بیشتر به بدنه ماشین نیز بشود. فروشگاه اینترنتی هایپرمشاغل با ارائه بهترین و باکیفیت ترین لوازم پولیش و شستشو خودرو، بستری مطمئن برای مشتریان عزیز در فضای اینترنت فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی کالای مدنظر خود را خریداری کرده و دغدغه و نگرانی بابت کیفیت محصول نداشته باشند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

1 دیدگاه در “راه های از بین بردن خط و خش ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو