خبر های تازه, مقالات

آمازون قصد اخراج چند هزار از کارکنان خود را دارد

آمازون قصد اخراج چند هزار از کارکنان خود را دارد

آمازون قصد اخراج چند هزار از کارکنان خود را دارد

چند هفته اخیر، موضوع تعدیل نیرو در شرکت های متا و توییتر، به یکی از مورد بحث ترین موضوعات شبکه اجتماعی تبدیل شده است. حالا خبرهایی به گوش رسیده که شرکت آمازون قصد دارد تا چند هزار نفر از کارکنان خود را از اخراج کند. براساس گزارشی که نیویورک تایمز منتشر کرده است. بیشتر ایت تعدیل و اخراج در قسمت سخت افزار ، منایع انسانی و خرده فروشی خواهد بود. آمازون، در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است و 10 هزار نیرو معادل 3 درصد کارکنان شرکت آمازون خواهد بود.

هنوز دلیل این حرکت آمازون اعلام نشده است. اما زمزمه هایی به گوش میرسد که نشان میدهد مدیرعامل جدید آمازون ، قصد دارد تا سرمایه گذاری کمتری در این بخش ها انجام دهد. از طرفی ممکن است این حرکت آمازون به دلیل بررسی هایی باشد که در قسمت های کسب و کار خود انجام میدهد. در طی ماه های گذشته ، این بخش با یک ضرر 5 میلیاردی همراه بود. اگرچه با شیوع کرونا در دنیا، مردم به خرید آنلاین و سفارش های اینترنتی روی آورده بودند. اما اکنون اقتصاد دنیا در حال تغیر است و آمازون باید به فکر بهبود سیتسم کسب و کارهای خود باشد. از سمت دیگر، شاید اخراج 1 درصد از کارکنان این شرکت، موضوع چندان مورد بحثی نباشد اما به هر حال هزاران نفر اخراج و بیکار خواهند و شد و این یکی از بزرگترین تعدیل نیروهای شرکت آمازون خواهد بود.


نویسنده: تیم تحریریه آوانو بخش خبری

آمازون قصد اخراج چند هزار از کارکنان خود را دارد

تازه ترین مطالب :
معرفی بهترین بازی های فانتزی
تصادف مرگبار خودرو تسلا Y در چین
صدرنشینی بازی God of War Ragnarok همزمان با شروع انتشار
بهترین فیلم های جنایی
لذیذترین غذاهای ترکیه

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
چند هفته اخیر، موضوع تعدیل نیرو در شرکت های متا و توییتر، به یکی از مورد بحث ترین موضوعات شبکه اجتماعی تبدیل شده است. حالا خبرهایی به گوش رسیده که شرکت آمازون قصد دارد تا چند هزار نفر از کارکنان خود را از اخراج کند. براساس گزارشی که نیویورک تایمز منتشر کرده است. بیشتر ایت تعدیل و اخراج در قسمت سخت افزار ، منایع انسانی و خرده فروشی خواهد بود.

1 دیدگاه در “آمازون قصد اخراج چند هزار از کارکنان خود را دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو