خبر های تازه, معرفی فیلم و سریال, مقالات

قسمت چهارم فیلم The Conjuring در حال ساخت است

قسمت چهارم The Conjuring

قسمت چهارم فیلم The Conjuring در حال ساخت است

براساس تازه ترین اخبار متتشر شده از دنیای فیلم و سریال ، قسمت جدید The Conjuring در دست ساخت قرار گرفته است. . دیوید لسلی جانسن-مک‌گلدریک که پیش تر نویسندگی فیلمنامه The Conjuring 2 و فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It  را برعهده داشته بود ، نویسندگی این قسمت را نیز بر عهده دارد. این مجموعه یکی از پرطرفدار ترین مجموعه فیلم های ترسناک در دنیا است که تاکنون 2 میلیارد دلار در گیشه نیز فروش داشته است.

همچنین مطابق قسمت های گذشته ، پیتر سفران و جیمز وان نیز وظیفه تهیه کنندگی این قسمت را برعهده دارند. مجموعه فیلم احضار داستان لورن و اد وارن را دنبال می‌کند که با اتفاقات فراطبیعی و ترسناکی مواجه می‌شوند و باید به حل معما آن بپردازند. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا به ترتیب نقش اد وارن و لورن وارن را در هر سه قسمت فیلم The Conjuring و فیلم Annabelle Comes Home بر عهده داشته‌اند که قابل انتظار است در فیلم احضار 4 نیز بازگردند، اما اکنون دارای قراردادی با نیو لاین سینما نیستند.

قسمت جدید فیلم The Nun که به عنوان هشتمین قسمت این مجموعه نیز محسوب میشود ، اکنون در حال فیلم برداری در فرانسه است و قرار است در تاریخ 8 سپتامبر 2023 مصادف با 17 شهریور 1402 اکران شود.

اولین قسمت از مجموعه The Conjuring در سال 2013 اکران شد و توانست با فروش 320 میلیون دلاری در گیشه به یکی از پرفروش ترین و موفق ترین فیلم های ترسناک تاریخ سینما تبدیل شود. علاوه‌ بر دو قسمت فیلم The Conjuring، دیوید لسلی جانسن-مک‌گلدریک سابقه نوشتن فیلمنامه آثار دیگری چون فیلم Orphan، فیلم Wrath of the Titans، فیلم Red Riding Hood، فیلم Aquaman، فیلم Orphan: First Kill و ۱۴ قسمت از سریال مردگان متحرک را نیز در کارنامه خود داشته است و اخیرا فیلمنامه فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به کارگردانی جیمز وان را نوشته است.


نویسنده: تیم تحریریه آوانو بخش خبری

قسمت چهارم فیلم احظار در حال ساخت است

تازه ترین مطالب :
نویسنده سریال Death Note  مشخص شد
رشد سهم رایتل از بازار اپراتور های موبایلی
همکاری سونی با شیائومی برای ارتقای دوربین
بهترین رمان های ایرانی
هالوین مبارک

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
قسمت چهارم The Conjuring در حال ساخت است پیتر سفران و جیمز وان وظیفه ی کارگردانی این فیلم را برعهده دارند و دیوید لسلی جانسن-مک‌گلدریک نویسنده این قسمت خواهد بود

2 دیدگاه در “قسمت چهارم فیلم The Conjuring در حال ساخت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو