راهنمای خرید, مقالات

راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری

راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری

راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری

با شروع فصل سرما استفاده از پکیج و شوفاژ های دیواری ، رشد چشمگیری پیدا میکند . فضای کم و به صرفه بودن آنها از جمله دلایلی است که بیشتر مرم استفاده از آن را ترجیح میدهند. اما نباید فراموش کرد که زمان خرید آنها باید به چند نکته مهم و حائز اهمیت توجه ویژه ای داشت . نکات مهمی مانند ؛ برند ، کیفیت ، گارانتی و … . در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را به صورت کامل با محبوب ترین ومعروف ترین برندهای فروش پکیج در بازار و شرایط گارانتی و ضمانت آنها آشنا کنیم.

برندهای پکیج دیواری

پکیج شوفاژ دیواری
پکیج شوفاژ دیواری

پکیج دیواری با طراحی جمع و جور، وزن سبک، قدرت گرمایشی بیشتر و با قابلیت نصب در هر جایی از خانه این امکان را برای ما فراهم آورده تا بتوانیم یک سیستم گرمایشی بسیار مناسب و کم مصرف را در اختیار داشته باشیم. این نوع از سیستم های گرمایشی  همه کاره شامل طیف گسترده ای از دودکش ها ، اتصالات و لوازم جانبی هستند و در ظرفیت های مختلفی موجود هستند.

این نوع سیستم گرمایشی بهترین و مناسب ترین گزینه برای ساختمان های کوچک و آپارتمان ها به شمار می رود. البته برای ساختمان های بزرگتر یا ساختمان های با طرح پیچیده تر، می توان از چندین پکیج دیواری به صورت آبشاری استفاده کرد تا یک سیستم گرمایشی بسیار کارآمد فراهم شود.

اما مهمترین موضوع برای این کار انتخاب بهترین برند پکیج است. اگر برای خرید پکیج دیواری به مراکز فروش و یا بازار مراجعه کرده باشید، قطعا با انبوهی از برندها داخلی و خارجی مواجه شده اید که هر یک از آنها از مزیت ها و خصوصیات متفاوتی برخوردارند، حال با خود می پرسید که کدام یک از برندها به بهترین شکل می تواند نیاز شما را فراهم کند.

در حال حاضر چندین برند معتبر و محبوب در بازار داخلی وجود دارد که مشهورترین و  بهترین برند پکیج عبارت است از:

پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج‌دیواری لورچ

پکیج دیواری بوتان

پکیج دیواری بوش

پکیج‌دیواری آریستون

در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با معروف ترین برندهای پکیج و شوفاژ در بازار ایران آشنا کنیم.

برند ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور
پکیج ایران رادیاتور

اولین دارنده استاندارد صادرات را شرکت ایران رادیاتور کسب کرده است. بزرگترین تولید کننده وسایل گرمایشی در ایران و منطقه در سال ۱۳۵۸ تاسیس شد. آنگاه در سال ۸۶ اولین پکیج های کارخانه ایران رادیاتور ساخته‌شد. معروفیت مدل های دیواری، زمینی و چگالی آن در بین کاربران و مشتریان بسیار شناخته‌شده و پرطرفدار است. طراحی خاص، راندمان بالا، ظرفیت حرارتی زیاد، دو مبدل و یک مبدله بودن، محفظه احتراق ودودکش دوجداره و فن دار  FF  و بدون فن FC  دیگر قابلیت های دستگاه گرمایشی ایران رادیاتور به شمار می آید.

مدل های تولیدی کارخانه ایران رادیاتور در ظرفیت های ۲۲۰۰۰، ٢۴٠٠٠، ٢٨٠٠٠و ٣۶٠٠٠ شامل آنالوگ Mو دیجیتال   k و L و E هستند. در زمان انتخاب و خرید تمامی تکنولوژی ها و عملکردها برای مشتریان معرفی و توضیح،داده می‌شود. ضمانت و خدمات پس از فروش ایران رادیاتور ۲۴ ماه بعد از نصب دستگاه خواهد بود. مهمترین مزیت پکیج دیواری ایران رادیاتور کیفیت و کارایی قابل قبول و همچنین مصرف انرژی کمتر در مقایسه با تولید گرمای آن است. از لحاظ معایب نیز تنها ایرادی که این برند دارد، قیمت برخی از مدل های پکیج‌ آن است که در مقایسه با سایر برند ها کمی گران تر هستند.

برند بوتان

پکیج بوتان
پکیج بوتان

قریب به ۷۰ سال پیش گروه صنعتی بوتان پا در عرصه تولید و ساخت انواع قطعات و وسایل سیلندر و اجاق گاز گذاشت. از آن پس هدف آنان  در برنامه بلند مدت و افق پیش رو خود ایجاد رفاه و استفاده راحت و در دسترس کالاهای ایرانی شد. پس تولید وسایل گرمایشی را با هدف تامین نیاز بازار داخلی در برنامه های خود گنجاندند. اولین رادیاتور ها و آبگرمکن های دیواری را تولید کردند. سپس با اندوخته ایی از تجربیات، سال های بعد به تولید اولین پکیج های این مجموعه رو آوردند.

دستگاه هایی در ابعاد یک آبگرمکن دیواری اما با مزایای بیشتر که هم آب گرم مصرفی را تامین کند و هم آب گرم رادیاتورها تولید شد. بعدها با گسترش فعالیت خود با شرکت های معتبر ایتالیایی برای تامین قطعات دستگاه های تولیدی شرکت بوتان عقد قرار داد بستند. هم اکنون بیشتر پکیج های بوتان از قطعات ایتالیایی ساخته‌شده است که دارای نشان استاندارد اروپا هستند.

محصولاتی تولیدی بوتان که فروش فوقالعاده ایی هم دارند دارای بیشترین بازدهی، کیفیت عالی قطعات، مصرف انرژی کم، دارای محفظه احتراق در انواع یک مبدل و دو مبدل، فن دار RSI و بدون فن RS تولید و عرضه می شود. ظرفیت دستگاه های بوتان در ۲۰۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰، ۳۲۰۰۰ کیلو وات جواب گوی انواع متراژهای ساختمان مسکونی، اداری، مدرسه و تجاری است. انواع  مدل ها که بیشترین فروش را هم به خود اختصاص داده‌اند شامل پکیج بوتان مدل پارما، ورونا، پرلا، پرلاپرو، روما، اپتیما، کالداونزیا، بنسرپرو هستند. اخیرا هم مدل بیتا با ظرفیت ۲۲ و ۲۴ کیلو وات که قیمت کمتر اما بازدهی بالاتری دارد تولید کرده است. تمامی محصولات شرکت بوتان دارای استاندارد و خدمات پس از فروش و گارانتی ۲۴ ماه بعد از نصب دارند.

برند لورچ

پکیج لورچ
پکیج لورچ

شهر اصفهان دهه ۵۰ شاهد راه اندازی کارخانه و خط تولید انواع سیستم های گرمایشی  بود. گروه صنعتی لورچ تمامی استانداردهای بین المللی و ملی را با ارائه با کیفیت ترین و استفاده از آخرین تکنولوژی های پیشرفته به دست آورده است. سال هاست با مدل های تولیدی و مختلف هیرو، هرما، آرتا، آدنا، آریان و آرتمن رضایت مشتریان داخلی را جلب کرده و هر روز بر ارتقا سطح فناوری آن ها می افزاید. در مدل های فن دار و دیجیتال و دو مبدله (هرما) و یک مبدله و بدون فن ( آرتا) و مجهز به سیستم عیب یاب در سه ظرفیت ۲۲۰۰۰، ۲۴۰۰۰ و ۳۰۰۰۰ساخته و به فروش می‌رسد. به علت کیفیت تمامی محصولات لورچ خدمات پس از فروش و دو سال گواهی ضمانت پس از نصب دارند.

برند بوش

پکیج بوش
پکیج بوش

برند بوش یکی از بهترین و مشهوترین برندهای جهان در زمینه ساخت انواع وسایل خانگی و تجهیزات ساختمانی است که نخستین بار در اواخر قرن نوزدهم در کشور آلمان تاسیس شد. این برند خوش نام و پرطرفدار در کشور ایران در زمینه تولید پکیج های حراتی نیز بسیار موفق است. پکیج های بوش ظاهری زیبا و جمع و جور دارند که موجب شده بهترین انتخاب برای واحدهای کوچک و کم جا باشند. از بهترین ویژگی های این برند میتوان به راندمان بسیار ایده آل، داشتن محفظه ی احتراق بسته، فن تمام مدولار، صفحه نمایش دیجیتالی و لمسی و … اشاره کرد.

برند آریستون

پکیج آریستون
پکیج آریستون

آریستون در واقع یک کارخانه ایتالیایی بوده که تاریخ تاسیس آن به سال 1958 برمی گردد. این برند در ابتدا در زمینه محصولات خانگی محصولات زیادی تولید میکرد و بعدا دامنه فعالیت خود را گسترده تر کرد. امروزه این شرکت در کشورهای مختلفی مانند روسیه و لهستان فعالیت داشته و تبدیل به یک برند بین المللی شده‌است. از مهمترین برندهای وابسته به این شرکت میتوان به شرکت های Stinol در روسیه، شرکت GDA و برند انگلیسی Hotpoint اشاره کرد. پکیج های ساخت این برند طراحی زیبایی داشته و به آرامی و با صدای بسیار کم کار میکنند. از بهترین ویژگی های این پکیج های حراتی می توان به این موارد اشاره کرد: بازدهی بسیار بالا، ابعاد استاندارد و مناسب، دارای برد کاملا هوشمند و امکان تنظیم شخصی آن، ایمنی بالا و …

بهترین برند ایرانی پکیج در بازار

خرید پکیج شوفاژ دیواری
خرید پکیج شوفاژ دیواری

اگر به مطالب بالا دقت کرده باشید، ما چندین برند ایرانی پکیج دیواری را به شما معرفی کردیم ،شما را با مزیت های هر کدام آشنا نمودیم، اما انتخاب بهترین برند پکیج از میان آنها شاید کمی سخت باشد. به عنوان مثال، پکیج های دیواری ایران رادیاتور و  پکیج های دیواری بوتان هر دو از نظر کیفیت و کارایی جزو بهترین پکیج ها در بازار فروش به حساب می آیند. اما تفاوت کمی میان آنها وجود دارد، به عنوان مثال میزان مصرف انرژی آنها در برابر تولید گرما متفاوت است. برند های دیگری نیز در ایران تولید می شود مانند پکیج دیواری بوش و پکیج دیواری آریستون که متناسب با نیاز شما می توانید از آنها استفاده کنید. این برند ها بهترین پکیج دیواری ایرانی در بازار هستند و در ظرفیت های متفاوتی تولید می شوند و از نظر قیمت نیز نسبت به کیفیت قیمت های مختلفی دارند.

همان‌طور که خواندید، انواع مختلفی از این سیستم گرمایشی وجود دارد که شما می‌توانید از میان آن‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. البته بنا بر تجربه بسیاری از افراد و البته متخصصان این حوزه، شما می‌توانید بهترین پکیج دیواری را از میان برندهای فوق بیابید و بهترین کارایی را از محصولات آن‌ها شاهد باشید.

راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری

مطالب مرتبط:
قطعات اجاق گاز
سیستم آیونایز چیست و چگونه عمل میکند؟
راهنمای خرید رادیاتور
خرید دستگاه تصفیه آب شل مدل SADEF
فیلترهای پلی فسفات چگونه سختی آب را از بین میبرند؟

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
با شروع فصل سرما استفاده از پکیج و شوفاژ های دیواری ، رشد چشمگیری پیدا میکند . فضای کم و به صرفه بودن آنها از جمله دلایلی است که بیشتر مرم استفاده از آن را ترجیح میدهند. اما نباید فراموش کرد که زمان خرید آنها باید به چند نکته مهم و حائز اهمیت توجه ویژه ای داشت . نکات مهمی مانند ؛ برند ، کیفیت ، گارانتی و ... . در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را به صورت کامل با محبوب ترین ومعروف ترین برندهای فروش پکیج در بازار و شرایط گارانتی و ضمانت آنها آشنا کنیم.

2 دیدگاه در “راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو