خبر های تازه, مقالات

پایان فعالیت فروشگاه اینترنتی پلازیو

پلازیو

پایان فعالیت فروشگاه اینترنتی پلازیو

فروشگاه اینترنتی پلازیو، اعلام کرده است که با توجه به شرایط موجود و محدودیت های کسب و کار، قرار است به فعالیت خود پایان بدهد. این فروشگاه اعلام کرد که به زودی با 100 نفر از نیروهای خود خداحافظی خواهد کرد. پلازیو، جدیدترین فروشگاه اینترنتی است. که با وجود شرایط موجود تصمیم. به تعطیلی گرفته است. این فروشگاه در حساب تویتر خود نوشته است:

هر کسب‌ وکاری برای بقا و ماندگاری می‌کوشد. فروشگاه پلازیو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همواره برای بقا و ماندن تلاش کرده است. اما در این روزهای پرتلاطم، باتوجه به وضعیت موجود کشور، پلازیو ناچار است علی‌رغم میل باطنی، پایان کار رسمی خود را اعلام کند.

پلازیو با تاکید براینکه این تصمیم آسان و خوشایند نبوده.، محدودیت‌های اینترنتی، بسته بودن راه‌های جذب سرمایه‌گذاری.، موانع و آماده نبودن زیرساخت های گمرکات و همچنین موانع کلی بر سر راه اهداف میان‌ مدت و بلند مدت شرکت. را از جمله دلایل این تعطیلی عنوان کرد: «در حال حاضر، افق روشنی برای ادامه فعالیت در عرصه تجارت الکترونیک و تحقق شعار شرکت یعنی بازاری به وسعت جهان نمی‌بینیم.»

این فروشگاه از سال 1399 فعالیت خود را در بستر اینترنت آغاز کرد و اکنون حدود 100 نیروی انسانی در بخش های مختلف این مجموعه در حال فعالیت هستند. که انتظار میرود با تعطیلی این مجموعه ، این تعداد به افراد بیکار و جویای کار کشور اضافه شوند.

قبل تر هم کسب های مختلفی به دلیل محدودیت های اینترنتی. و نبودن بازار مناسب دست به تعطیلی. زده بودند. یکی از آنها پلتفرم انجام میدهم، فعال در حوزه فریلنسرینگ بود که با وجود شرایط موجود اعلام کرد که تا پایان سال 1401، هیچ گونه فعالیتی انجام نخواهد داد.

تعطیلی کسب‌ وکارها ناشی از وضعیت پیش آمده موضوعی است که بارها از سوی کارشناسان و فعالین گوش‌زد شده است. فعالین اکوسیستم استارتاپی باور دارند آینده شفاف نبوده و ادامه وضعیت موجود می‌تواند مرگ بسیاری از کسب‌وکارها را رقم بزند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فروشگاه اینترنتی پلازیو، اعلام کرده است که با توجه به شرایط موجود و محدودیت های کسب و کار، قرار است به فعالیت خود پایان بدهد. این فروشگاه اعلام کرد که به زودی با 100 نفر از نیروهای خود خداحافظی خواهد کرد. پلازیو، جدیدترین فروشگاه اینترنتی است. که با وجود شرایط موجود تصمیم. به تعطیلی گرفته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه
وبلاگ
منو