راهنمای خرید, رپورتاژ اگهی, مقالات

انواع شیر آبسردکن + معرفی بهترین نمونه های موجود در بازار

شیر آبسردکن

انواع شیر آبسردکن + معرفی بهترین نمونه های موجود در بازار

یکی از اصلی ترین و مهمترین قطعات در آبسردکن های رومیزی و ایستاده، شیرهای آبسردکن هستند. این شیرها ممکن است به شکل های مختلفی در بازار موجود باشند و هر کدام نوع و مدل مختلفی داشته باشند. از طرفی ممکن است به دلایل مختلف و گوناگونی این شیر آبسردکن بشکنند و نیاز به تعویض داشته باشند. در این مقاله با مجله آوانو همراه باشید تا شما را با انواع شیرهای آبسردکن و بهترین آنها در بازار، دلایل مهم خراب شدن آنها و نحوه تعویض هر کدام از شیرهای آبسردکن بیشتر آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

آنچه در ادامه در این مقاله میخوانید:

مهمترین دلایل خرابی شیرهای آبسردکن

انواع شیرهای آبسردکن

بهترین شیرهای آبسردکن موجود در بازار

نحوه تعویض شیرهای آبسردکن

قیمت شیرهای آبسردکن در بازار

خرید شیر آبسردکن

مهمترین دلایل خرابی شیرهای آبسردکن

تعمیر شیر ابسردکن

شیرهای آبسردکن یکی از مهمترین قطعاتی هستند که میزان خرابی آنها در آبسردکن های نیز بالا است. این قطعات، به دلیل اینکه بیشتر در معرض استفاده کاربران قرار دارند، بیشتر از سایر قطعات امکان خرابی یا شکستگی در آنها وجود دارد. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین دلایل خرابی و آسیب در شیرهای آبسردکن میپردازیم.

  • پایین بودن کیفیت قطعات شیر آلات
  • استفاده مداوم از شیر آبسرد کن در ادارات و شرکت‌ها
  • کثیف شدن فیلترهای آب و آسیب زدن به شیر خروجی آب
  • نداشتن تعمیرات دوره‌ای و بازرسی‌های منظم شیر و قطعات آبسردکن
  • فشار دادن بیش از اندازه کلید شیر آبسرد کن و یا چرخاندن بیش از اندازه اهرم شیر آبسرد کن

انواع شیرهای آبسردکن

انواع شیر ابسردکن

شیرهای آبسردکن میتوانند مدلهای مختلف و متنوعی داشته باشند. درواقع شرکت های مختلف تولید کننده آبسردکن در بازار، باعث شده اند تا این محصولات از تنوع بسیار زیادی در بازار برخوردار باشند. یکی از پرطرفدارترین مدلهای شیر آبسردکن در بازار، مدلهای پدالی هستند که برای اکثر آبسردکنهای رومیزی و ایستاده به کار میروند. این نوع شیرها، دارای یک اهرم هستند که زمانی که اهرم را به سمت عقب هل میدهید امکان برداشت آب را خواهید داشت. در ادامه به معرفی مدلهای مختلفی شیر آبسردکن میپردازیم.

شیر آبسردکن مدل روزه بیرون پدالی:

این نوع شیر آبسردکن، دارای یک مهره رو به بیرون بوده و در بازار به عنوان شیرهای آبسردکن رزوه بیرون شناخته میشوند. این نوع شیرها برای انواع آبسردکنهایی با رزوه های داخل کاملا مناسب هستند.

شیر آبسردکن مدل رزوه داخل پدالی:

شیرهای آبسردکنی که در این دسته قرار میگیرند، قسمت رزوه ای آنها رو به داخل بوده و به طور معمول برای اکثر آبسردکن های رومیزی و ایستاده به کار میروند. این دسته از شیرها، نسبت به سایر مدلها تنوع بیشتری داشته و برای آبسردکنهای بسیاری نیز مناسب است.

شیر آبسردکن نیکایی:

این مدل شیر، تنها برای آبسردکن های برند نیکایی کاربرد دارد. این نمونه شیرها حالتی توکار دارند و باید در قسمت داخلی آبسدرکن جاساز شوند. شکل خاص این شیرها باعث شده تا تنها برای مدلهای خاصی از آبسردکن های نیکایی کاربرد داشته باشند.

بهترین نمونه شیرهای آبسردکن موجود بازار:

اکنون که با مهمترین و کاربردی ترین مدلهای شیر آبسردکن در بازار آشنا شدید، با ما در ادامه همراه باشید تا برخی از باکیفیت ترین مدلهای شیر ابسردکن در بازار را نیز به شما معرفی کنیم.

شیر آبسردکن آکواجوی:

شیر ابسردکن آکواجوی، یک مدل رزوه داخل است. نحوه عملکرد این مدل، به صورت پدالی بوده و از جنس پلاستیک ABS تولید شده است که در برخورد با آب واکنش شیمیایی از خود بروز نمیدهد. این نمونه شیر در دو رنگ سرد و گرم ( آبی و قرمز ) تولید شده و رزوه 18 میلی متری آن باعث شده تا برای انواع آبسردکن های رومیزی و ایستاده با رزوه های بیرون کاملا مناسب باشد.

شیر آبسردکن افترون:

شیر آبسردکن افترون یکی از بهترین وباکیفیت ترین شیرهای ابسردکن موجود در بازار است. این شیر در دو نمونه سرد و گرم تولید شده و دارای بدنه ای از جنس پلاستیک ABS است. قطعاتی که شامل این شیر هستند، شامل 4 عدد واشر لاستیکی، 2 عدد رزوه بلند و 2 عدد مهره کوتاه میباشد. نکته قابل توجه درباره این شیر، علاوه بر کیفیت بالای جنس و بدنه، مناسب بودن آن برای آبسردکنهای روزه بیرون و رزوه داخل است که باعث شده تا برای اکثر آبسردکن های موجود در بازار کاملا مناسب باشد.

شیر آبسردکن کد 03:

شیر آبسردکن کد 03 یکی از باکیفیت ترین و با دوام ترین شیرهای ابسردکن موجود در بازار است. ابعاد این محصول 7 * 11 سانتی متر بوده. و از جنس پلاستیک ABS باکیفیت تولید شده است. این محصول حالتی پدالی داشته و سایر رزوه 18 میلی متری آن باعث شده. برای آبسدرکن هایی با رزوه های بیرون کاملا مناسب و کاربردی باشد. این محصول همچنین دارای یک ضامن ایمنی روش شیر گرم است که امکان قفل کردن آن را فراهم کرده است.

شیر آبسردکن رزوه بیرون :

شیر اسردکن رزوه بیرون یکی دیگر از نمونه های باکیفیت شیر آبسردکن موجود در بازار است. این محصول دارای یک رزوه بلند رو به بیرون است که باعث شده. برای آبسردکن هایی با رزوه های داخل کاملا مناسب باشد. شسر ابسردکن رزوه بیرون، دارای یک بدنه از جنس پلاستیک ABS به رنگ سفید بوده. و در دو نمونه سرد و گرم تولید شده است.

شیر ابسردکن کد 06 :

شیر آبسردکن کد 06 یکی از باکیفیت ترین نمونه های شیر آبسردکن در بازار است. این محصول دارای ضامن ایمنی روی شیر ابگرم بوده و از پلاستیک ABS به رنگ مشکی تولید شده است. جنس محکم و بادوام این محصول، باعث شده. تا این شیر آبسردکن برای تمامی ابسردکن های رزوه بیرون یک انتخاب مناسب به شمار بیاید.

نحوه تعویض شیرهای آبسردکن

به صورت کلی تعویض و سرویس آبسردکن و قطعات آن امری تخصصی است و وظیفه سرویسکار است. با این حال، شیرهای ابسردکن، به دلیل تعویض راحتی که دارند، میتوانند توسط خود شخص انجام شوند. تعویض شیرهای ابسردکن کار بسیار ساده ای است و برای این کار تنها باید نمونه جدید را با نمونه خراب قبلی جابه جا کرد. البته باید توجه داشته باشید که نوع شیر آبسردکن شما چیست و از کدام مدل میتوانید برای آن استفاده کنید.

قیمت شیر آبسردکن در بازار

شیرهای آبسردکن بسته به مدل و کیفیت جنس، دارای قیمت های مختلفی هستند. به طور کلی میتوان گفت، قیمت یک جفت شیر ابسردکن (سرد و گرم) ممکن است بین 150  تا 300 هزار تومان در بازار باشد.

تعمیر شیر آبسردکن

خرید شیر ابسردکن

شیرهای ابسردکن شاید در ظاهر بی اهمیت به نظر برسند اما کیفیت پایین آنها میتواند یکی از مهمترین دلایل خرابی در آنها به شمار بیاید. از طرفی جنس بدنه ضعیف و بی کیفیت میتواند سلامت آب و بدن را نیز با خطری بزرگ رو به رو کند. از این رو تهیه و خرید یک شیر آبسردکن باکیفیت از یک جای مطمئن، میتواند تا حد بسیار زیادی خیال شما را از بابت سلامتی و طول عمر و کیفیت شیر ابسردکن راحت کند.

سایت اینترنتی هایپرمشاغل با دارا بودن شیرهای آبسردکن متنوع و امکان مشاوره و راهنمایی قبل از خرید به یکی از بهترین مراکز خرید برای شیرهای آبسردکن در بازار تبدیل شده است. شما میتوانید با مراجعه به سایت هایپرمشاغل، و دربافت مشاوره از کارشناسان فروش این سایت، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

انواع شیر آبسردکن + معرفی بهترین نمونه های موجود در بازار

مطالب مرتبط:
آشنایی با فیلتر قلیایی در دستگاه تصفیه آب
راهنمای خرید مخزن تصفیه آب
دستگاه تصفیه آب آکوا جوی
عمر مفید فیلتر تصفیه آب چقدر است ؟
خرید دستگاه تصفیه آب شل مدل SADEF

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
یکی از اصلی ترین و مهمترین قطعات در آبسردکن های رومیزی و ایستاده، شیرهای آبسردکن هستند. این شیرها ممکن است به شکل های مختلفی در بازار موجود باشند و هر کدام نوع و مدل مختلفی داشته باشند. از طرفی ممکن است به دلایل مختلف و گوناگونی این شیرهای آبسردکن بشکنند و نیاز به تعویض داشته باشند. در این مقاله با مجله آوانو همراه باشید تا شما را با انواع شیرهای آبسردکن و بهترین آنها در بازار، دلایل مهم خراب شدن آنها و نحوه تعویض هر کدام از شیرهای آبسردکن بیشتر آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید

1 دیدگاه در “انواع شیر آبسردکن + معرفی بهترین نمونه های موجود در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو