راهنمای خرید, رپورتاژ اگهی, مقالات

چگونه از داشبورد خودرو مراقبت کنیم؟

اسپری داشبورد پاور

چگونه از داشبورد خودرو مراقبت کنیم؟

علاوه بر سطوح داخلی، زیبایی بدنه کابین نیز تاثیر بسزایی در زیبایی داخلی ماشین دارد. یکی از مهمترین بخش هایی که همواره باید به سلامت و تمیزی آن اهمیت داد، داشبورد خودرو است. عوامل مختلفی مانند نور خورشید، گرد و غبار، اثر انگشت و … از جمله عوامل مهمی هستند که باعث کاهش طول عمر داشبورد خودرو می شوند. در ادامه شما را با راه هایی آشنا خواهیم کرد که به سالم نگه داشتن داشبوردتان کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

راه های مراقبت از داشبورد خودرو

اسپری داشبورد پاور

داشبورد خودرو مانند هر قطعه پلاستیکی دیگری نیز ممکن است براثر دلایل و عوامل مختلف، دچار آسیب و خط و خش شود. در ادامه به معرفی چند مورد از مهمترین دلایلی که میتواند به داشبورد خودرو آسیب بزند، آشنا میشویم.

برخورد و تماس با سایر سطوح

یکی از مهمترین عواملی که میتواند باعث بروز خط و خش شود، برخورد با سطوح خارجی است. سطوح سفت و تیزی مانند کلید، سوئیچ ماشین یا سایر موضوعات میتواند از جمله مهمترین آنها باشد.

اسپری داشبورد پاور

اکسیداسیون

یکی دیگر از مهمترین دلایل آسیب‌رسیدن به داشبورد خودرو، اکسیدان است. اکسیداسیون درواقع یک واکنش شیمیایی است که پلاستیک های بدنه داشبورد در برابر اکسیژن از خود بروز میدهند. این موضوع میتواند باعث کاهش طول عمر داشبورد خودرو شود.

عوامل مخرب زیست محیطی

از آنجایی که داشبورد ماشین یکی از بیشترین مکانهایی که است که روبروی تابش مستقیم نور آفتاب است، یکی از مهمترین عوامل در خرابی داشبورد ماشین نور خورشید است. برای محافظت بهتر میتوانید یک لایه پلیمری پلاستیک روی بدنه داشبورد نصب کنید تا از حد زیادی آسیب به داشبورد جلوگیری کند.

بهترین راه‌های خانگی برای از بین‌بردن خط و خش داشبورد

تمیز کردن داشبورد خودرو

اولین راه برای محافظت از داشبورد خودرو تمیز کردن همیشگی آن است. بهتر است برای اثربخشی بهتر، از دستمال های نانو استفاده شود. ماندن گرد و غبار و لکه های چربی روی داشبورد میتواند اثرات مخرب بسیاری روی داشبودرداشته باشد.

تمیز کردن داشبورد با وازلین

یکی از روش های خانگی مناسب برای براق کردن داشبورد، استفاده از وازلین است. وازلین علاوه بر خاصیت براق کنندگی، خاصیت نرم کنندگی نیز دارد.

شستشوی داشبورد با سرکه

روش خانگی بعدی برای پاک کردن داشبورد، استفاده از سرکه است. این محلول علاوه خاصیت ضدعفونی که دارد، میتواند یک پاک کننده قوی نیز به حساب بیاید. مقداری از سرکه را روی بدنه داشبورد اسپری کنید و با یک دستمال نرم و تمییز آن را پاک کنید.

استفاده از جوش شیرین

خاصیت ضدعفونی کنندگی و تمییزکنندگی فوق العاده بالای جوش شیرین باعث‌شده تا این محلول یکی از بهترین ابزارهای پاک‌کننده داشبورد به شمار می آید. محلول جوش شیرین را می‌توانید برای از بین بردن بوهای نامطبوع نیز استفاده‌کنید. به عنوان مثال می‌توانید برای از بین بردن بو سیگار، مایعات و انواع نوشیدنی از محلول جوش شیرین استفاده‌کنید.

بهترین روش برای محافظت از داشبورد خودرو

اسپری داشبورد پاور

در قسمت بالا چند روش خانگی برای محافظت از داشبورد معرفی کردیم. در ادامه شما را با برخی دیگر از روش هایی آشنا میکنیم که میتوانید برای محافظت و درخشندگی بهتر داشبورد خودرو خود از آن استفاده کنید.

 استفاده از اسپری براق کننده داشبورد

استفاده از راه های خانگی، همیشه انتخاب اول بسیاری از افراد در محافظت از داشبورد است. اما با این حال، تاثیرگذاری بسیار پایین این روش ها باعث شده تا استفاده از اسپری های براق کننده داشبورد، یک گزینه مناسب و انتخاب صحیح باشد. این اسپری های براق کننده با فرمولاسیون بالایی که دارند، باعث میشوند که هیچ گونه گرد وغباری روی بدنه داشبورد ایجاد نشود. از طرفی با خاصیت نرم کنندگی فوق العاده ای که دارد، از ایجاد ترک روی داشبورد نیز جلوگیری میکند.

از طرفی برخلاف سایر اسپری های براق کننده داشبورد موجود در بازار ، این اسپری دومنظوره نیز میباشد. به این صورت که به دلیل دارا بودن اسانس های خوشبوکننده، علاوه بر اینکه قابلیت تمیزکنندگی بالا و براق کنندگی بالایی دارد، باعث خوشبوشدن محیط داخل ماشین نیز میشود.

اسپری براق کننده داشبورد علاوه بر اینکه به درخشندگی بهتر و بیشتر داشبورد خودرو کمک بسیاری میکند، از داشبورد در برابر نور خورشید نیز محافظت میکند و با ایجاد یک لایه روی داشبورد، از تابش مستقیم نور خورشید روی بدنه جلوگیری میکند و طول عمر داشبورد را افزایش خواهد داد.

نحوه استفاده از اسپری براق کننده داشبورد

برای استفاده از اسپری براق کننده داشبورد پاور، تنها کافی است، ابتدا با یک دستمال نانو و تمیز، محل مورد نظر را پاک کردن و سپس اسپری براق کننده داشبورد را با فاصله 20 سانتی متری روی محل مورد نظر اسپری کنید.

مزایای استفاده از اسپری براق کننده داشبورد پاور

اسپری براق کننده داشبورد پاور، با رایحه های مطبوع و متنوع، یکی از بهترین اسپری های براق کننده در بازار به شمار میرود. این اسپری بسیار مقرون به صرفه بوده و از قابلیت نرم کنندگی و براق کنندگی بسیار بالایی برخوردار است. این اسپری با استفاده از بروزترین فناوری ها و فرمولاسیون های روز دنیا ساخته شده است و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست و پلاستیک داشبورد خودرو وارد نمیکند.

خرید اسپری براق کننده داشبورد پاور

خرید یک اسپری براق کننده داشبورد باکیفیت یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرد. بی کیفیت بودن اسپری میتواند علاوه بر اینکه تاثیر چندانی نداشته باشد، باعث آسیب بیشتر به بدنه ماشین نیز بشود. فروشگاه اینترنتی هایپرمشاغل با ارائه بهترین و باکیفیت ترین لوازم پولیش و شستشو خودرو، بستری مطمئن برای مشتریان عزیز در فضای اینترنت فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی کالای مدنظر خود را خریداری کرده و دغدغه و نگرانی بابت کیفیت محصول نداشته باشند.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه در “چگونه از داشبورد خودرو مراقبت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو