راهنمای خرید, رپورتاژ اگهی, مقالات

اسپری موتور شوی نانو

اسپری موتور شوی نانو

اسپری موتور شوی نانو

کثیف بودن موتور خودرو یکی از دلایلی است که میتواند تاثیرات مخرب بسیاری را برای موتور ماشین به همراه داشته باشد. دلایل و عوامل زیادی وجود دارد که باعث کثیفی و ایجاد چربی و روغن در موتور ماشین میگردد. یکی از مهمترین این دلایل، تویض نکردن به موقع و صحیح روغن موتور ماشین است. این موضوع میتواند به مرور زمان باعث ایجاد رسوبات در موتور ماشین شده و راندمان کاری موتور ماشین را تا حد بسیار زیادی پایین بیاورد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با عوارض و مشکلات کثیفی موتور ماشین و بهترین راه برای از بین بردن این رسوبات بیشتر آشنا کنیم.

عوارض کثیف بودن موتور ماشین

برای جلوگیری از اصطحلاک و آسیب رسیدن به موتور ماشین و همچنین خنک شدن آن، سازندگان ماشین از یک ابزار مهم به نام روغن موتور استفاده میکنند. اگر این روغن به موقع تعویض نشود، میتواند عوارض و مشکلاتی را مانند رسوبات در مجرای ورودی موتور و در نهایت اختلال در کار روغن رسانی را به وجود بیاورد.

جدا از بحث رسوبات در خود قسمت های موتور، ممکن است مقداری از بنزین و روغن رسوب کرده روی سر سوپاپ ها ریخته و باعث گرفتگی در آنها نیز بشود. از همین رو موتور نیز مانند هر قطعه دیگری در اتوموبیل نیاز به تمییز کردن و پاکسازی دارد. راه های مختلفی برای تمییزکردن موتور ماشین وجود دارد که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد.

راه های تمییز کردن موتور ماشین

شستشوی موتور با آب

شستشوی موتور با آب یکی از رایج ترین روش های شستشوی موتور ماشین است. اما این کار اثرات مخرب و اشتباهی برای ماشین به همراه دارد. این کار حتما باید زیر نظر یک فرد متخصص صورت گیرد در غیر این صورت، رطوبت باقی مانده از آب بر روی قطعات میتواند باعث بروز رسوبات و زنگ زدگی موتور ماشین شود.

شستشو موتور ماشین با آب
شستشو موتور ماشین با آب

شستشوی موتور با بخار

یکی دیگر از روشهای شستشوی موتور ماشین استفاده از بخار است. بخار موجود در دستگاه، در کوتاهترین زمان ممکن، آلودگی های موتور را از بین میبرد و رطوبت کمی از خود به جای میگذارد. اما این روش در کنار کارآیی بودن باید حتما زیر نظر یک فرد متخصص در کارواش انجام گیرد. بنابراین اگر فردی غیر متخصص این کار را انجام دهد، میتواند آسیبها و ضررات بسیاری برای دستگاه ایجاد کند.

شستشو موتور با بخار
شستشو موتور با بخار

شستشوی موتور با شیلنگ باد

حساس بودن قطعه موتور ماشین، یکی از مهمترین دلایلی است که باعث شده تا شستشو با آب و به جای ماندن رطوبات بر روی قطعات داخلی، باعث بروز رسوب و زنگ زدگی در موتور شود. بنابراین یکی از روشهای مرسوم برای شستشو و پاکسازی موتور، استفاده از شیلنگ باد است. البته برای این کار نیز باید احتیاط های لازم را به کار برد، زیرا استفاده نامناسب از شیلنگ باد میتواند آسیب و خطرات جبران ناپذیری را برای موتور به همراه داشته باشد.

بهترین روش برای شستشوی موتور ماشین

در قسمت های بالا، برخی از مرسوم ترین روشهای شستشوی موتور ماشین را بازگو کردیم. در ادامه شما را با بهترین روش شستشوی موتور ماشین آشنا میکنیم. استفاده از اسپری موتور شوی نانو یکی از بهترین روشهای پاکسازی و شستشوی موتور ماشین است. استفاده راحت، آسیب کم به موتور ماشین، سازگاری با محیط زیست و… از جمله مزایایی است که استفاده از اسپری موتور شوی نانو به همراه دارد. از طرفی قیمت پایین این اسپری باعث شده تا برای همه قابل استفاده باشد.

خرید اسپری موتور شوی نانو

تنوع بالای اسپری های موتور شوی نانو در بازار باعث شده تا محصولات مشابه با این محصول در بازار زیاد باشند. از طرفی همین تنوع بالا برند باعث شده تا بتوان به راحتی به این اسپری ها اعتماد کرد. فروشگاه اینترنتی هایپر مشاغل با ارائه کردن بهترین اسپری های نانو و تمیز کننده در بازار، به یکی از بهترین ها در بازار تبدیل شده است.

اسپری موتور شوی نانو اکو وان

خرید اسپری موتور شوی نانو اکو وان

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

2 دیدگاه در “اسپری موتور شوی نانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو