راهنمای خرید تصفیه آب, رپورتاژ اگهی

دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای

دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای

دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای

با توجه به افت شدید کیفیت آب شهری و بروز بیماری های مختلف پوستی، کلیوی و… در چند سال اخیر، استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی رشد شدیدی داشته است. به طوری که اکنون کمتر خانه ای را میتوانید پیدا کنید که از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده نکند. اما استفاده و خرید از دستگاه تصفیه آب خانگی به همین راحتی ها هم نیست. دستگاه تصفیه آب چون ارتباط مستیقیمی با سلامت و بهداشت فردی بدن دارد، باید نکات مهمی را زمان خرید آن مورد توجه قرار داد. تفاوت برندهای موجود در بازار باعث شده تا امروزه، دستگاه های تصفیه آب مختلفی در بازار وجود داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله آشنا کنیم.

چرا باید از دستگاه های تصفیه آب خانگی استفاده کرد؟

دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای
دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای

قبل از اینکه به معرفی کامل دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای بپردازیم، بد نیست به اصل قضیه برگردیم که چرا باید از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنید. در سالهای اخیر، متاسفانه عوامل بیرونی مانند آلودگی های زیست محیطی و شیوع باکتری های خطرناک و بی توجهی انسان به محیط زیست و اکوسیستم باعث شده تا سلامت آب شرب و مصرفی انسان ها دچار افت کیفیت شدیدی شود. از طرفی پالایشگاه ها و سازمان های تصفیه کننده آب برای بهبود و رفع این آلودگی از مقادیر زیادی کلر و مواد شیمیایی برای پاکسازی باکتری های آب استفاده میکنند که همین موضوع به آلوده شدن بیشتر آب و افت کیفیت آب شرب کمک بسیاری میکند.

از طرفی عوامل داخلی مانند آلوده بودن لوله کشی و مسیر آب مصرفی منازل و فرسوده بودن سیستم لوله کشی آب شهری باعث شده تا آب در مسیر حرکت خود در مسیر لوله ها با باکتری ها و آلودگی های خارجی همراه شود. این موضوعات و تمامی موضوعات باعث شده تا آب شرب و مصرفی خانوارها با افت شدید کیفیت همراه باشد.

از همه مهمتر این باکتری ها و آلودگی های موجود در آب میتواند موجب بروز بیماری های طرناکی مانند بیماری سنگ کلیه، بیماری های پوستی، بیماری های دستگاه گوارش و… شود که میتواند خطرات و آسیب های زیان باری برای انسان ها به همراه داشته باشد. همه این موضوعات با یکدیگر، از جمله عوامل و دلایل مهمی است که باعث شده تا امروزه استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به یک موضوع و اصل مهم در منازل تبدیل شود.

چرا باید از دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 استفاده کرد؟

دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای
دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای

اکنون که با مهمترین دلایل استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی آشنا شدید، بد نیست شما را هم با یکی از بهترین تصفیه آب های خانگی در ایران بیشتر آشنا کنیم. دستگاه تصفیه آب شل، دارای مدل های مختلفی است که یکی از بهترین آنها دستگاه اوشن 6 مرحله ای میباشد. این دستگاه دارای 6 فیلتر تصفیه کننده قدرتمند است که از مواد کاملا طبیعی و گیاهی تهیه شده اند که به پاکسازی و تصفیه آب کمک بسیاری میکنند. قطعات این سدتگاه تماما ساخت تایوان بوده و از بهترین کیفیت در قطعات تصفیه آب برخوردار است. دستگاه اوشن 6 مرحله ای، همچنین یک مخزن 4 گالن بدنه پلاستیکی نیز با خود به همراه دارد. نکته قابل توجه در این تصفیه آب، مخزن آن است که به گونه ای تهیه شده است که در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد در عملکرد مخزن، مصرف کننده میتواند به راحتی تیوب و قسمت داخلی این مخزن را تعویض کرده و مجددا از آن استفاده نماید. این موضوع بسیار قابل توجه است زیرا هیچ کدام از مخزن های دستگاه های موجود در بازار این ویژگی و قابلیت را دارا نیستند. از طرفی این قابلیت مهم به شما کمک میکند تا از هزینه های اضافی تعمیر تا تعویض مخزن دستگاه تصفیه آب راحت شوید.

دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای، از پلاستیک بادوام و باکیفیت و کاملا بهداشتی تهیه شده است که در برخورد با آب هیچ گونه واکنشی از خود تولید نمیکند و به نوعی روی سلامت آب اثری نمیگذارد. مزیت مهم تصفیه آب شل، قیمت کاملا به صرفه آن است که موجب شده تا این تصفیه آب، یکی از بهترین و جدیدترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در بازار به شمار برود.

آشنایی با عملکرد و فیلترهای دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله:

دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای
دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای

1-فیلتر مرحله اول : فیلتر مرحله اول 5 میکرون، وظیفه حذف شن و ماسه و ذرات بزرگتر از 5 میکرون

2- فیلتر مرحله دوم: فیلتر کربن فعال، موثر برای از بین بردن کلر و گازهای شیمیایی در آب

3- فیلتر مرحله سوم: فیلتر کربن جامد، موثر برای حذف و از بین بردن سایر مواد شیمیایی و گازهای موجود در آب

4- فیلتر مرحله چهارم: فیلتر ممبران، موثر برای حذف انواع رسوبات سنگین، مواد آلی، فلزات سنگین مانند نیترات، سدیم و…. در آب

5- فیلتر مرحله پنجم: فیلتر پست کربن، موثر برای حذف بوی نامطبوع آب

6- فیلتر مرحله ششم: فیلتر مینرال، فیلتر افزاینده موثر برای بهبود طعم آب

ویژگی های دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای

دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای
دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای

دارای فیلترهای باکیفیت برای تصفیه آب

دارای قطعات باکیفیت

تهیه شده از پلاستیک باکیفیت و طبیعی

دارای تمامی اتصالات نصب (شیر برداشت، اتصالات نصب و شیر ورودی و…)

دارای مخزن دولایه با قابلیت تعویض لایه داخلی

دارای دوسال ضمانت معتیر

سخن پایانی

در این مقاله شما با اهمیت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی و یکی از بهترین مدلهای دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای ، آشنا شدید. دستگاه تصفیه آب شل یکی از بهترین و باکیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب در بازار به حساب می آید. اگر برای خرید دستگاه تصفیه آب نیاز به مشاوره دارید، میتوانید با کارشناسان ما در فروشگاه هایپر مشاغل، با شماره 09167439278 تماس بگیرید.


دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای

مطالب مرتبط:

معرفی آبگرمکن بوتان 4318
عمر مفید فیلتر تصفیه آب چقدر است ؟
نشانه های تشخیص فیلتر تصفیه آب مرغوب
مزایای استفاده از اسپری نانو
راهنمای خرید آبگرمکن

با توجه به افت شدید کیفیت آب شهری و بروز بیماری های مختلف پوستی، کلیوی و... در چند سال اخیر، استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی رشد شدیدی داشته است. به طوری که اکنون کمتر خانه ای را میتوانید پیدا کنید که از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده نکند. اما استفاده و خرید از دستگاه تصفیه آب خانگی به همین راحتی ها هم نیست.

1 دیدگاه در “دستگاه تصفیه آب شل مدل اوشن 6 مرحله ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو