معرفی کتاب, مقالات

پرفروش ترین کتاب های سال 1401

پرفروش ترین کتاب های سال 1401

پرفروش ترین کتاب های سال 1401

اگرچه افراد سلایق مختلفی در انتخاب کتاب هایی که میخرند و میخوانند دارند اما با این وجود همیشه کتاب هایی هستند که نسبت به سایرین پرطرفدار تر هستند. امروز به رسم هر هفته در سه شنبه ها با ما همراه باشید تا شما را با پرفروش ترین کتاب های سال 1401 آشنا کنیم.

1- کتابخانه نیمه شب

کتابخانه نیمه شب
کتابخانه نیمه شب

اولین کتاب از فهرست پرفروش ترین کتاب های سال 1401 را با رمان خواندنی و دلنشین کتابخانه نیمه شب آغاز میکنیم. این رمان نوشته مت هیگ یکی از نویسندگان معاصر انگلیسی است. درون مایه اصلی این کتاب درباره رفتارها و تصمیم هایی است که میتواند روی زندگی ما تاثیر بگذارد. در این کتاب دوست داشتنی ما با داستان زندگی دختری به نام نورا سید آشنا میشویم. نورا سید علارقم تمام مشکلات و مسائلی که در زندگی دارد از آن راضی نیست. او در جایی میان مرگ و زندگی وارد یک کتابخانه جادویی میشود که میتواند. با برداشتن و خواندن هر یک از کتاب ها، یک زندگی جدید و متفاوت را تجربه کند. این کتاب در سال 2020 برنده جایزه گودرید شد. پیشنهاد میکنیم مطاله این کتاب جذاب و ماجراجویانه را از دست ندهید.

2- عادت های اتمی

عادت های اتمی
عادت های اتمی

موضوعات روانشاسی همیشه یکی از پرطرفدارترین ژانرهای کتاب برای افراد بوده است. عادت ها اتمی که با نام خرده عادت ها نیز شناخته میشود یکی دیگر از کتاب های پرفروش سال 1401 به شمار می آید. موضوع اصلی این کتاب رواشناسی و خودشناسی است که به ترک عادت های بد و اصلاح رفتارها میپردازد. کتاب عادت های اتمی دارای 5 بخش مجزا بوده که در هر فصل به نجوه شکل گیری عادت ها، تاثیرات آن بر زندگی انسان ها و در نهایت فرمول هایی برای ترک یا تغییر آنها میپردازد.

3- باشگاه پنج صبحی ها

باشگاه پنج صبحی ها
باشگاه پنج صبحی ها

در فهرست پرفروش ترین کتاب های سال 1401، باز هم به یک کتاب با ویژگی های شناخت فردی میرسیم. کتاب 5 صبحی ها یکی از بهترین و جذاب ترین کتاب هایی که است که میتوانید درخصوص رشد فردی و نحوه راه و رسم زندگی مطالعه کنید. این کتاب با نگرشی منطقی و اصولی، دلایل و فواید سحرخیزی را بیان میکند. این کتاب که نوشته رابین اس شارما است، تمی داستانی داشته. که با بیان موضوعات و نکات خود به شکل داستانی، باعث شده. تا خواننده اصلا احساس خستگی نکند.

4- اثر مرکب

اثر مرکب
اثر مرکب

اگر به دنبال موفقیت در کسب و کار خود هستید، کتاب اثر مرکب، یکی از بهترین کتاب هایی است که میتوانید در این رابطه مطالعه کنید. در صفحه اول این کتاب آمده است. اگر انگیزه کافی نداری، بیخیال بشین یه گوشه و راحت باش. کتاب اثر مرکب توانسته با پرداختن. به مسائلی مانند تنبلی و بی انگیزه بودن، آنها را تجزیه و تحلیل کند. و با ارائه راحلی درست و منطقی، راه و رسم رشد فردی و رسیدن به موفقیت را بازگو میکند.

5- مغازه جادویی

مغازه جادویی
مغازه جادویی

امکان ندارد فهرستی از پرفروش ترین کتاب های سال 1401 داشته باشید و نام مغازه جادویی درون آن نباشد. این کتاب که نوشته جیمز آر دوتی است قسمتی از سرگذشت واقعی خود جیمز را روایت میکند. جیمز اکنون یک جراح مغز و اعصاب فوق العاده است. او همچنین یکی از بنیان گذاران مرکز تحقیقات دانشگاه استنفورد نیز به شمار میرود. درواقع همه چیز زندگی جیمز روی روال عادی خود است تا اینکه یک اتفاق آن را دگرگون میکند. یک روز که جیمز مشغول عمل جراحی یک نوجوان است یک حواس پرتی موجب بروز مشکل میشود و نوجوان را تا پای مرگ میکشاند. جیمز مغازه جادویی که در کودکی میدید را به خاطر می آورد.

فصل اول این کتاب درباره آشنایی اتفاقی جیمز با صاحب مغازه کتاب فروشی یعنی روث است. چه علاقمند به کتاب های ادبی باشید و چه به دنبال کشف رازهای زندگی شاد، پیشنهاد میکنیم مطالعه کتاب مغازه جادویی را از دست ندهید.

6- تخت خوابت را مرتب کن

تخت خوابت را مرتب کن
تخت خوابت را مرتب کن

همه افراد از نصیحت شنیده بیزار هستند. اما به شدت پیشنهاد میکنیم که مطالعه توصیه های نویسنده این کتاب را از دست ندهید. نویسنده کتاب، دریا سالار ویلیام اچ مک ریون از افراد نیروی دریایی آمریکایی است. متن ساده و شیوای این کتاب باعث تا در فهرست پرفروش ترین کتاب های سال 1401 جای بگیرد. کتاب تخت خوابت را مرتب کن، با بیان 10 توصیه کوتاه و شیرین کمک میکند تا بتوانید رشد فردی بهتری داشته باشید.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. برای ما بنویسید که به نظر شما جای چه کتابی در این فهرست خالی بود.

پرفروش ترین کتاب های سال 1401

مطالب مرتبط:
بهترین آثار ادبیات ژاپن
معرفی بهترین کتاب های ژانر جنایی
نقد و بررسی کتاب کیمیاگر
معرفی کتاب کتابخانه نیمه شب
بهترین کتاب های فلسفی برای شروع

اگرچه افراد سلایق مختلفی در انتخاب کتاب هایی که میخرند و میخوانند دارند اما با این وجود همیشه کتاب هایی هستند که نسبت به سایرین پرطرفدار تر هستند. امروز به رسم هر هفته در سه شنبه ها با ما همراه باشید تا شما را با پرفروش ترین کتاب های سال 1401 آشنا کنیم.

1 دیدگاه در “پرفروش ترین کتاب های سال 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو