بازی, مقالات

بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان

بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان

بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان

بازی های کامپیوتر مخصوص کودکان

بازی های کامپیوتری امروزه به یک تفریح برای بیشتر افراد دنیا تبدیل شده است. لذتی ناب و تجربه ای دلچسب که میتواند هر فردی را برای ساعاتی شیفته خود کند. در گذشته،محتوای برخی از بازی های کامیپوتری و شکل ظاهری آنها باعث این باور شده بود که این سرگرمی تنها مختص به افراد بزرگسال است . با این حال امروزه شرکت های تولید کننده بازی توانسته اند با تولید بازی هایی با داستان هایی ساده و ماجراجویانه ، این سرگرمی دوست‌داشتنی را برای کودکان هم شیرین تر کند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان بیشتر آشنا کنیم.

بازی Cuphead

بازی Cuphead
بازی Cuphead

Cuphead یک بازی با زمینه ثابت 2 بعدی و دو تیراندازی اکشن است،که به سبک کارتون‌های قدیمی دهه 1930 ساخته شده‌است. این یک بازی تمام عیار یارانه‌ای برای بچه‌ها به شمار می‌رود که با دارا بودن پس‌ زمینه آبرنگی از لحاظ بصری جذاب به شما امکان ارتقا شخصیت می‌دهد که از طریق حرکات و حملات عالی طی پیشروی در سطح به دست می‌آورید. در ابتدای بازی شاهد یک آموزش ساده هستید که به بجه ها اجازه می‌دهد در حرکات و استفاده از سطح سلاح برای شکست‌دادن هوشمندانه شخصیت های منفی گوناگون در بازی مهارت پیدا کنند. از آنجا که یک بازی چند نفره است می‌توانید با فرزندتان در لذت بازی شریک شوید.

بازی Minecraft

بازی Minecraft
بازی Minecraft

برای بچه‌ها لگوها، بهترین بازی هستند. آن‌ها می‌توانند همه چیز بسازند . Minecraft یک بازی دوستانه درمانی برای بچه‌ها که در آن می‌توان هر چیزی را از حمله شبیه سازی تمام شهرهای کوچک و بزرگ را ساخت. Minecraft بازی ایده آلی برای معرفی سواد کامپیوتر و آزادسازی تخیل بچه است.

این بازی دومین بازی ویدیویی پرفروش تاریخ است که به خاطر سبک بازی خلاقانه‌اش برنده جوایزوافتخارات بسیاری را ازآن خود کرده. این بازی با سبک کارتون بلوکی به فرزند شما اجازه می‌دهد که بین دو حالت انتخاب کنند: بقاء زندگی و نجات از مرگ و حالت دوم جعبه شن است .

اگرچه ممکن است برای فرزندتان لازم باشد که بازی را بارها انجام دهد تا بتواند همه چیز را تجزیه و تحلیل کند اما آنقدرپیچیده نیست که به‌ طور کلی از پس آن بر نیاید. در این بازی چندین فیلم آموزشی و راهنما وجود دارد که ضامن بهترین انتخاب‌های فرزندتان در مسیر بازی خواهد بود. اگرچه مانکرف ممکن است کمی تکراری باشد، اما بدانید چیزهایی که باید بسازید هرگز تمام نمی‌شوند.

بازی Rocket League

بازی Rocket League
بازی Rocket League

آیا فرزندتان از ورزش خوشش می‌آید؟ از ماشین‌های پرسرعت چطور؟ راکت لیگ می‌تواند یک بازی رایانه‌ای ایده آل برای این دسته باشد . یک بازی از نوع فوتبال که در آن بازیکنان با بازی‌ های قدرتمند مسابقه‌ای خود با گل‌زدن با توپ غول آسا با یکدیگر مسابقه می‌دهند. این بازی نمود یک بازی پر شتاب و تیم محور با یک هدف مشخص است. بچه‌ها می‌توانند ماشین مسابقه منحصر به فرد خود را با قابلیت‌های معمول باوجود بیش از 10 میلیارد ترکیب ممکن طراحی کنند. حالت‌های اجرای این بازی شامل سیزن مود یک صفحه دو ، سه و چهار نفره است که قابلیت بازی محلی و یا آنلاین با سایر بازیگران صفحه چند تکه را دارد.

معرفی بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان

بازی Forza Horizon 3

بازی Forza Horizon 3
بازی Forza Horizon 3

اگرچه فرزندان شما هنوز به‌اندازه‌ای بزرگ نشده‌اند که بتوانند رانندگی کنند اما با Forza Horizon 3 خود را پشت فرمان حس می‌کنند. این رانندگی فرا واقع‌گرایانه به گرافیک زنده خود می‌بالد و کودکان را به مسابقه در محیطی باز در استرالیا دعوت می‌کند.

در این بازی کودکان فقط بازی نمی‌کنند. بلکه یاد می‌گیرند همه چیز را از شخصیت راننده خود گرفته تا اتومبیل شخصی و حتی صدای ماشین خود را مطابق سلیقه خود کنند. بازی Forza Horizon 3 به بچه‌ها کنترل کامل می‌دهد و آن‌ها قادر خواهند بود ماشین خود را از بین 350 ماشین از وانت فورد گرفته تا تسلا و فراری و مرسدس بنز انتخاب کنند. بچه‌ها حتی می‌توانند کلکسیون موسیقی خود را انتخاب کنند و به‌ صورت آنلاین همچنان که به طریقه رانندگی صاحب سبک منحصر به فرد بازی عادت می‌کنند، با دوستان خود بازی کنند، در حالی که موانع محیطی نظیر علامت‌های خطر پرش، ستون‌های موتوری و مناطق مخصوص دریفت آن‌ها را به تجربه مسابقه‌ای هیجان انگیز دعوت می‌کند.

بازی Yooka-Laylee

بازی Yooka-Laylee
بازی Yooka-Laylee

این بازی با اقتباس از بازی‌هایی نظیر بانجو کازویی هم برای کودکان و هم برای والدین بسیار جذاب است. این بازی ماجراجویانه در محیطی دوستانه و رنگارنگ در یک زمینه بازی سه بعدی بزرگ جریان دارد که اعضای آن را شخصیت‌های به‌یادماندنی تشکیل می‌دهند و با فنون بازی آرام بخش و بامزه خود به بچه‌ها اجازه می‌دهد با سرعت دلخواه خود پیش روی کنند.

بازی یووکا لایلی یک بازی ماجراجویی 2 نفره است که بازی کننده‌ها در نقش یک آفتاب پرست و یک خفاش ظاهر شده وباید با یکدیگر کار کنند و مهارت‌های مخصوص خود را با یکدیگر هماهنگ کنند. اهداف اصلی بازی به‌طور ویژه بر یافتن و جمع کردنی‌ها و امتیاز آورها (قدرت دهنده‌ها) تمرکز دارد،که سازنده بسیاری از توانایی‌های کاراکترهای اصلی به‌منظور پیشروی بیشتر در داستان است. این بازی با فراهم آوردن محیطی آرام برای بچه‌ها به آن‌ها امکان اکتشاف می‌دهد، این فضا با ترک صوتی که توسط آهنگ سازان مجربی که بر روی بانجو کازووی و دانکی کانگ کانتری کارکرده‌اند ملایم‌تر شده است.

بازی Spintires: MudRunner

بازی Spintires MudRunner
بازی Spintires MudRunner

اگر کودک شما قادر به گذراندن این بازی شد باید به او افتخار کنید. MudRunner بهترین بازی رایانه‌ای برای تمرین صبر و تحمل بچه‌هاست. این بازی واقع‌گرایانه که به‌شدت مفصل است از تعدادی از ابزارها با سیستم فیزیکی پیشرفته استفاده می‌کند و بازی کننده‌ها باید برای اولین بار به کار انداختن 19 خودروی تمام خشکی را تجربه کنند.

در این بازی هر حرکت منجر به نتیجه‌ای خواهد شد. در بازی MudRunner بچه‌ها باید هنگام فشار دادن دکمه شتاب دهنده در زمین پر از دست انداز و در پیچ‌های تند بسیار متفکرانه و محتاط عمل کنند. محیط جعبه شنی سرشار این بازی پر از خطرات محیطی‌ای نظیر رودخانه‌های خروشان و گودال است که بازی کننده‌ها را وادار می‌کند سخت نگیرند و صبورانه برنده شوند. این بستگی به کودک شما در بازی چندنفره به یاران او دارد که به اهداف خطرناک بازی جامه عمل بپوشند و بر خلاف سایر بازی‌های موجود در لیست بازی‌های رایانه‌ای آستانه صبر خود را بالا ببرند.


نویسنده: تیم تحریریه آوانو بخش معرفی بازی

بهترین بازی های کامپیوتری برای کودکان

مطالب مرتبط:
دلهره آور ترین بازی های کامپیوتری
معرفی خط داستان بازی Diablo
بررسی بازی The Last of Us Part 1
معرفی بهترین بازی های استراتژیک اندروید
نقد بازی ۲ little nightmares

از سراسر وب

اسپری واکس داشبورد Eco1

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
ازی های کامپیوتری امروزه به یک تفریح برای بیشتر افراد دنیا تبدیل شده است. لذتی ناب و تجربه ای دلچسب که میتواند هر فردی را برای ساعاتی شیفته خود کند. در گذشته ، محتوای برخی از بازی های کامیپوتری و شکل ظاهری آنها باعث این باور شده بود که این سرگرمی تنها مختص به افراد بزرگسال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو