راهنمای خرید, رپورتاژ اگهی, مقالات

اسپری مرطوب کننده داشبورد اکو وان

اسپری داشبورد 2

اسپری مرطوب کننده داشبورد اکو وان

خط و خش داشبورد یکی بدترین کابوسهای هر ماشین بازی به حساب میآید. این موضوع علاوه بر اینکه میتواند تاثیر مستقیمی روی زیبایی ظاهری ماشین داشته باشد، میتواند طول عمر و سلامت ماشین را نیز به خطر بیندازد. خط و خش داشبورد میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با دلایل بروز خط و خش داشبورد و راههایی برای رفع خط و خش داشبورد بیشتر آشنا کنیم.

دلایل بروز خط و خش داشبورد

داشبورد خودرو مانند هر قطعه پلاستیکی دیگری نیز ممکن است براثر دلایل و عوامل مختلف، دچار آسیب و خط و خش شود. در ادامه به معرفی چند مورد از مهمترین دلایلی که میتواند به داشبورد خودرو آسیب بزند، آشنا میشویم.

برخورد و تماس با سایر سطوح

یکی از مهمترین عواملی که میتواند باعث بروز خط و خش شود، برخورد با سطوح خارجی است. سطوح سفت و تیزی مانند کلید، سوئیچ ماشین یا سایر موضوعات میتواند از جمله مهمترین آنها باشد.

اکسیداسیون

یکی دیگر از مهمترین دلایل آسیب‌رسیدن به داشبورد خودرو، اکسیدان است. اکسیداسیون درواقع یک واکنش شیمیایی است که پلاستیک های بدنه داشبورد در برابر اکسیژن از خود بروز میدهند. این موضوع میتواند باعث کاهش طول عمر داشبورد خودرو شود.

عوامل مخرب زیست محیطی

از آنجایی که داشبورد ماشین یکی از بیشترین مکانهایی که است که روبروی تابش مستقیم نور آفتاب است، یکی از مهمترین عوامل در خرابی داشبورد ماشین نور خورشید است. برای محافظت بهتر میتوانید یک لایه پلیمری پلاستیک روی بدنه داشبورد نصب کنید تا از حد زیادی آسیب به داشبورد جلوگیری کند.

بهترین راه‌های خانگی برای از بین‌بردن خط و خش داشبورد

تمییز کردن داشبورد خودرو

اولین راه برای محافظت از داشبورد خودرو تمیز کردن همیشگی آن است. بهتر است برای اثربخشی بهتر، از دستمال های نانو استفاده شود. ماندن گرد و غبار و لکه های چربی روی داشبورد میتواند اثرات مخرب بسیاری روی داشبودرداشته باشد.

تمیز کردن داشبورد با وازلین

یکی از روش های خانگی مناسب برای براق کردن داشبورد، استفاده از وازلین است. وازلین علاوه بر خاصیت براق کنندگی، خاصیت نرم کنندگی نیز دارد.

شستشوی داشبورد با سرکه

روش خانگی بعدی برای پاک کردن داشبورد، استفاده از سرکه است. این محلول علاوه خاصیت ضدعفونی که دارد، میتواند یک پاک کننده قوی نیز به حساب بیاید. مقداری از سرکه را روی بدنه داشبورد اسپری کنید و با یک دستمال نرم و تمییز آن را پاک کنید.

استفاده از جوش شیرین

خاصیت ضدعفونی کنندگی و تمییزکنندگی فوق العاده بالای جوش شیرین باعث‌شده تا این محلول یکی از بهترین ابزارهای پاک‌کننده داشبورد به شمار می آید. محلول جوش شیرین را می‌توانید برای از بین بردن بوهای نامطبوع نیز استفاده‌کنید. به عنوان مثال می‌توانید برای از بین بردن بو سیگار، مایعات و انواع نوشیدنی از محلول جوش شیرین استفاده‌کنید.

بهترین روش برای از بین بردن خط و خش داشبورد

راه های خانگی که در قسمت قبلی اشاره‌شد، همگی برای از بین بردن خط و خش و براق کنندگی داشبورد مناسب‌هستند. اما با این حال یکی از بهترین راه ها برای از بین‌بردن خط و خش داشبورد، استفاده از اسپری مرطوب کننده داشبورد اکو وان است. این محصول جادویی و خارق العاده، با فرمولاسیون نانویی که دارد، یکی از بهترین روش ها برای از بین خط و خش بدنه داشبورد محسوب میشود. این محصول با فناوری روز نانو ساخته‌شده و به دلیل سازگاری بالایی که با محیط زیست دارد، هیچ گونه آسیب و خوردگی روی بدنه داشبورد ایجاد نمیکند.

این اسپری همچنین علاوه بر براق کنندگی بالا، یک لایه محافظ روی بدنه داشبورد ایجاد میکند که مانع ایجاد چربی و گرد وغبار روی بدنه داشبورد میگردد که به دوام و طول عمر بهتر داشبورد نیز کمک بسیار زیادی میکند.

مزایای اسپری داشبورد اکو وان در مقایسه با سایر اسپری های موجود در بازار:

این اسپری در مقایسه با اسپری های افشانه، بسیار مقرون به صرفه است. به عنوان مثال، اکثر اسپری های افشانه ای درون بازار، تنها برای سه یا 4 بار قابل استفاده هستند، با این حال این اسپری تا حداقل 20 بار قابل استفاده میباشد.

از طرفی اسپری های مایع درون بازار، در کنار مقرون به صرفه بودن، بعد از استفاده روی بدنه داشبورد از خود لکه هایی به جا میگذارند. با این حال اسپری مرطوب کننده داشبورد ، کاملا تحت کنترل بوده و با هر بار استفاده، مقدار معینی از اسپری مرطوب کننده داشبورد روی بدنه داشبورد اسپری میشود و آسیبی را نیز به بدنه اصلی وارد نمیکند.

نکات مهم زمان استفاده از اسپری لکه بر داشبورد اکو وان:

فرمولاسیون خاص این اسپری تنها برای داشبورد کارآیی دارد. بنابراین اگر برای شیشه از این اسپری استفاده کنید، ممکن است لکه های چربی روی شیشه باقی بماند.

مطالب مرتبط :
اسپری موتور شوی نانو
بهترین راهکار برای از بین بردن بوی بد پا
اسپری کارواش بدون آب
اسپری انژکتور شو
معرفی محصولات صفرشویی خودرو برند ECO 1

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

2 دیدگاه در “اسپری مرطوب کننده داشبورد اکو وان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو