راهنمای خرید, مقالات

راه های تمیز کردن روکش صندلی + بهترین اسپری جرم گیر صندلی خودرو

اسپری جرم گیر

راه های تمیز کردن روکش صندلی + بهترین اسپری جرم گیر صندلی خودرو

صندلی خودرو یکی از مهمترین قطعات خودرو است که میتواند تاثیر بسیار زیادی در تمیزی و نمای داخلی ماشین داشته باشد. ریختن قهوه، چای و انواع نوشیدنی روی روکش صندلی، خوراکی و … می تواند از جمله مهمترین دلایلی باشد که باعث خرابی و کثیف شدن روکش و صندلی های خودرو شود . راه های بسیاری وجود دارد که میتوان از آن برای تمیز کردن صندلی های خودرو استفاده کرد. از شامپو های فرش گرفته تا اسپری جرم گیر . در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین روش های تمیز کردن روکش صندلی بیشتر آشنا کنیم.

راه های تمیز کردن روکش صندلی

شامپو فرش:

شستن‌صندلی ماشین با شامپو فرش از روش های مرسوم‌ است. که اکثر افراد بدون توجه به عواقب بعدی در هنگام شستشوی صندلی ماشین در خانه از آن استفاده می کنند. البته در مقیاس کم و با آب بسیار کم چندان آسیبی به ساختار صندلی‌زده نمی‌ شود. اما در صورت سهل انگاری نمی‌توان از عواقب بد آن، مانند بو‌‌گرفتن صندلی ماشین و یا پوسیدگی فوم آن نیز به راحتی گذر کرد. در ادامه به مواردی که در شستن‌صندلی ماشین در خانه باید رعایت‌شود می پردازیم تا ریسک انجام این کار را به حداقل برسانیم. البته وابسته به نوع پارچه روکش، نحوه شستشوی صندلی های ماشین نیز با هم تفاوت‌دارند..

برای شستشوی صندلی ماشین با شامپو فرش مقداری آب گرم را با با مواد شوینده مورد نظر مخلوط‌کرده و اسفنج را به آن آغشته‌ کنید. سپس آب اسفنج را به خوبی‌گرفته و به صورت دایره ای کل صندلی ها را به خوبی بشویید. پس از اسفنج‌کشیدن تمام قسمت های صندلی ها، اسفنج را شسته و با آب سرد سعی‌کنید کف موجود را تا جای ممکن از سطح‌بردارید و با حوله، آب اضافی را بگیرید. درب های خودرو را برای یک روز کامل باز بگذارید تا آب اضافی خشک شود. البته باز هم تاکید می کنیم در هر صورت مقداری آب ناخواسته به داخل صندلی نفوذ خواهد کرد. که اگر خوش شانس باشید مشکلی در پی نخواهد داشت.

اسپری جرمگیر2

جوش شیرین :

مواد بعدی که می‌توانید از آن استفاده کنید مربوط به جوش شیرین است که از آن استفاده بسیار زیادی می‌شود. به‌گفته کارشناسان شما می‌توانید از جوش شیرین هم برای شستشوی صندلی ماشین استفاده‌کنید. حتی جوش شیرین باعث می‌شود بوی بد ماشین از بین برود. برای این کار کافی است کمی جوش شیرین را با یک لیتر آب مخلوط‌کنید و لایه نازک از مواد به دست‌آمده را بر روی صندلی خودرو بریزید. در این مرحله پیشنهاد می‌شود با استفاده از یک مسواک صندلی ماشین را تمیز کنید.

اگر از مسواک برای این مرحله استفاده کنید باعث می‌شود تمامی لکه‌ها از بین برود و حتی سخت‌ترین لکه‌ها را هم می‌تواند از بین ببرد.

اسپری های جرمگیر :

اسپری های جرمگیر یکی دیگر از روش های مناسب برای تمیز کردن صندلی و روکش صندلی خودرو هستند. این اسپری ها به طور معمول به دلیل دارا بودن فناوری نانو و لکه بری فوق العاده قوی که دارند، یکی از بهترین انتخاب ها برای تمیز کردن روکش و صندلی خودرو هستند. اسپری جرم گیر صندلی خودرو ، علاوه بر قدرت لکه بری بالایی که دارند، استفاده بسیار ساده و راحتی نیز دارند. برای استفاده از اسپری جرم گیر صندلی خودرو تنها کافی است، مقداری از آن را روی ابر یا یک دستمال تمیز اسپری کرده و آن را روی لکه بکشید تا به صورت کامل آن را پاک کند.

اسپری جرمگیر3
اسپری جرمگیر3

بهترین روش پاک کردن صندلی خودرو

یکی از بهترین روش های پاک کردن و تمیز کردن صندلی خودرو، استفاده از اسپری جرم گیر صندلی خودرو اکو وان است. این اسپری ، دارای قدرت پاک کنندگی بالایی‌است و همین موضوع باعث‌شده برای تمیز کردن صندلی های خودرو یکی انتخاب و گزینه کاملا مناسب و کاربردی باشد. استفاده از اسپری جرم گیر صندلی خودرو ، استفاده بسیار ساده و راحتی‌دارند و به دلیل فرمالاسیون نانویی که در آنها به کار رفته، هیچ گونه آسیبی به صندلی یا محل مورد استفاده وارد نمی کنند.

اسپری جرمگیر اکو وان ، کاملا به صرفه‌بوده و بسته به قیمتی که‌دارد، می‌توان از آن برای دفعات بسیار زیادی استفاده کرد. این اسپری نیازی به ترکیب کردن با آب ندارد و برای استفاده از آن تنها کافی است، مقدار مشخصی از آن را روی صندلی یا محل مورد نظر اسپری کنید. سپس برای اثربخشی بهتر، کمی صبر کنید تا محلول به صورت کامل به خور لکه برود. در نهایت نیز با استفاده از یک ابر یا دستمال تمیز، محل مورد نظر را تمیز کنید.

خرید اسپری جرم گیر اکو وان

اسپری های جرم گیر با برندهای مختلفی در بازار موجود است که انتخاب برای خرید را کمی سخت میکند. با این حال، فروشگاه اینترنتی هایپر مشاغل‌توانسته با ارائه بهترین و متنوع ترین لوازمات تمیزکننده ماشین و منزل، بستری مطمئن برای مشتریان عزیز فراهم کرده تا بتوانند به راحتی و بدون دغدغه محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر درباره محصول میتوانید روی این بخش کلیک نمایید.

مطالب مرتبط :
اسپری مرطوب کننده داشبورد اکو وان
اسپری موتور شوی نانو
بهترین راهکار برای از بین بردن بوی بد پا
اسپری کارواش بدون آب
اسپری انژکتور شو

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

1 دیدگاه در “راه های تمیز کردن روکش صندلی + بهترین اسپری جرم گیر صندلی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه
وبلاگ
منو